20 lis 2012

i love you...

za 5 dni Łucja kończy 7 miesięcy
od dawna zbierałam się do prowadzenia bloga, tylko jakoś nie było kiedy
w końcu postanowiłam się zmobilizować i zacząć!
nie mogę się powstrzymać zarówno od fotografowania Małej jaki po publikowania Jej zdjęć na fb
moi znajomi zapewne mają już dość wiec doszłam do wniosku że BLOG to jest to!


tak wiec będzie to bardziej fotoblog!









Lu należy do tych leniwych dzieci, mój mały "naleśnik"
dopiero 2 tygodnie temu zaczęła się obracać
już mieliśmy się do neurologa/ fizjo umawiać
nie wiem czy to normalne, ale jak zobaczyłam jak próbuję się obrócić na brzuch
i w końcu jej się udaje to mi się łza w oku zakręciła!
od tamtej pory nie sposób ją przewinąć tak się kręci
do tego wyczynu zmobilizował ją aparat fotograficzny, który niecelowo zostawiłam na łóżku nad jej głową...








oprócz mani robienia zdjęć jestem uzależniona od kupowania ubranek,
Luśka niestety nie współpracuje, bardzo nie lubi się ubierać/ przebierać!

bluzka- zara
szorty- H&M
buty- H&M
rajstopy- Marks&Spencer 




a oto jeszcze szpitalne zdjęcie "pierwszy poranek"
Łucja urodziła się o 20.50 25. kwietnia
jedyne 3950g i 58 cm
( gdy usłyszałam te dane, pierwsza moja myśl " w co ja ją ubiorę jak Ona taka wielka" )
na zdj ma na sobie bodziaka w rozmiarze 50 wiec jakoś daliśmy radę!!!











3 komentarze:

  1. gdzie kupilas ten piekny kocyk??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w smyku, ale to dawno było, teraz leży bo mały się zrobił ;)

      Usuń
  2. Piękna dziewczynka i ubranka :) Wspaniały blog i zdjęcia, wpadłam tu przez przypadek i doszłam aż tutaj :3
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń