29 cze 2013

Wigry dzień pierwszy




nasz dzień zaczął się już o 1.30
w trasę mieliśmy ruszyć o 2, było lekkie opóźnienie i wyjechaliśmy 2.35
trasa dość długa Warszawa-Suwałki 
ale wybraliśmy dobrą godzinę, bo na miejsce zajechaliśmy pięć po 6 :)
kLucha obudziła się o 5, od 1.30 do 3 też nie spała więc dziś była baardzo jęcząca
do tego w dzień nie chciała spać, a po kąpieli padła od razu...

zaliczyliśmy dziś wycieczkę rowerową, spacer i rundkę po jeziorze 
tyle tu zwierząt, że Łucja nie wie w którą stronę patrzeć, jest zachwycona
ja mniej bo Pan Tata jest na wakacjach, a ja biegam za Potworrem
( może trochę schudnę przez te 2 tygodnie :P )


opublikowano dzień później!




















































9 komentarzy:

  1. Pani Lu. uśmiechnięta czyli dobrze Jej tam. Niech wypoczywa :) i doświadcza.
    Skąd ja to znam "PT jest na wakacjach, a ja..."
    :)
    pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  2. o ludzie !!!
    a z czego Ty chcesz chudnąć!!!
    Lu jak zwykle oszałamiająca :)
    pozdrawiamy i zapraszamy na post po tak długiej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ta kurteczka-parka boska.. jestem właśnie na etapie poszukiwań dla Mai na jesien ;) i wciąż nic ;( kurcze zapomniałam Ci pisać,ze się przeniosłam .. teraz i ja na blogspot-cie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas to samo PT na wakacjach, zakupach itp a ja....
    Widzę, że Lu zachwycona i nie dziwię się :D

    Też jak koleżanka powyżej szukam parki dla Sofki, ale póki co 0:1 dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też zaczynam odchudzanie, no może nie odchudzenie, ale jak to słyszałam w TV, rzeźbienie ciała :P :P czyli aerobik przed kompem :) Córcia zachwycona fika ze mną, ciekawe jak długo wytrzymamy :) ja też szukam parki :)Wy widze macie fajne wakacje, ach...za takim pomostem zatęskniłam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu czyżbyś z Chodakowską rzeźbiła ciało :D
      Ja jak ćwiczę w domu to Sofka ma ubaw ;D

      Usuń
  6. Skąd jest ta poduszka rożowa z ptaszkami ?:)



    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje rodzinne strony .....ech!

    OdpowiedzUsuń