29 kwi 2014

dwa torty


gdy Luśka skończyła 3 miesiące dostała(m) ćwiartkę tortu z cheesecake
torty tej firmy towarzyszą mi od 10 urodzin 
więc na drugie urodziny były dwa torty ;)
no ale drugi był z okazji imienin Dziadka J

w tym roku bez imprezy, Babcie A jakieś chorubsko dopadło tak więc tylko dmuchanie świeczek było
Łucja już od miesiąca opowiadała że będą urodziny, że będzie tort i świeczki
nie wiem kiedy ale sama się nauczyła zdmuchiwać 
wiem, że nie raz trenowała w Wujkiem Sipką

w czw wieczorem postanowiłam jej zrobić prezent
( w pt były urodziny)
przed położeniem się do łózka nadmuchałam jej dużooo balonów
z bajki na baby tv kojarzy balony z urodzinami
tak więc wstała w pt o 5 ozgrozo!
wyszła z pokoju i wraca z dwoma banikami
z uśmiechem na ustach i woła Jusi udziny?!

po południu chrzestni przynieśli jej rowerek biegowy
moje dziecko się WZRUSZYŁO
zobaczyła go ucieszyła się, po czym spuściła głowę z zakłopotaniem na buźce 
i zaczęła trzepotać do mnie rzęsami <3

a wracając do świeczek to nie dało się przetłumaczyć, że tylko DWIE :)
teraz sobie dorzuciła 'lat'
a w przyszłości będzie zapewne odejmowała..
życie 






















sukienka- zara


10 komentarzy:

  1. co się stało z Luśkowymi jedynkami? tort je zakrywa, czy gdzieś wybila? :)
    co do samych urodzin, to sama bym taki tort wszamała :D

    Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tort na zębach,
      ma prawie komplet ( brakuje górnych piątek :) )

      Usuń
  2. Wszystkiego co najlepsze dla solenizantki ! :) StO LaT !!:)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta rozdziawiona buzia <3
    Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to sto lat ! ;) Ale myślałam, że Lu jest nieco starsza...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kochana :) jeszcze ras wszystkiego najlepszego dla Luśki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz sto lat !
    Ja za każde pol roku mam upieczona karpatke nie wiem czy to prezent od meza czy zbieg okoliczności hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia tort na pewno smaczny:)
    Ale leci to już 2 latka woow:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo nie w czas ale: Wszystkiego Dobrego Łucja!
    Niech ten ostatni rok przed przedszkolny upływa w beztrosce i ze słońcem nad głową i na twarzy.
    Muuua!

    OdpowiedzUsuń