10 sie 2014

bye bye

samoistnie w sumie wyszło



z tego miejsca żegnam się z czytelnikami mojego bloga
to już drugi raz i chyba ostatni

dziękuję wszystkim i każdemu z osobna za odwiedzanie tej strony :)

mimo iż posty były ostatnimi czasy tylko 2 w miesiącu odwiedzin CODZIENNIE było ponad 200
jest mi naprawdę bardzo miło!

poznałam to wiele świetnych osób i na cale szczęście dzięki INSTAGRAMOWI będę miała z nimi kontakt

wszystkich chętnych również zapraszam :)





ps. niebawem blog w ogóle zniknie z sieci, zostanie widoczny jedynie dla mnie

8 komentarzy:

  1. nie wierzę!
    gardło mi ścisnęłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. no co ty Karolina żartujesz? jeśli decyzja zapadła to dobrze że chociaż na insta zostajesz bo my z Nadią będziemy WAS z pewnością nawiedzać :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Decyzja na pewno przemyślana, ja to rozumiem, bo to też przed nami już wkrótce....
    Na instagramie będziemy do was zaglądać. A no i jak się zjawimy w Wawie, to nie odpuścimy spotkania by was wyściskać ;) póki co czynię to wirtualnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twojego bloga!! I Luśke oczywiście. To nie moze byc koniec! A.

    OdpowiedzUsuń