31 sty 2015

come back


nie spodziewałam się, że tak zatęsknię...

powoli wychodzę na prostą by za niecałe 3 miesiące zakręcić
a raczej zawrócić
spora część czytelników już wie że w kwietniu nasza rodzina powiększy się o małego człowieka

małego chłopca o którym zawsze marzyłam 

to tak w ramach zaktualizowania co się w naszym życiu obecnie dzieję 
a teraz kilka słów wyjaśnienia ;)





z prowadzenia bloga zrezygnowałam, bo mi fizycznie siły zabrakło
wakacje początkowe miesiące ciąży- TRAGEDIA!
( po cichu liczyłam, że druga będzie inna... lżejsza, jest inna ale z pewnością ciężko jest i tak! ) 


na dniach postaram się wrzucić insta mix z ostatnich miesięcy 
( część zdjęć które zamieszczę nie była publikowana na moim profilu na instagramie ) 

i stopniowo postaram się nadrobić zaległości i opisać co słychać u Łucji

czeka nas dużo pracy kompletowanie wyprawki póki co w lesie jestem
urządzenie pokoju dla Łucji  oraz eksmitowanie jej z całym dobytkiem za zamknięte drzwi :) 
ale z łózka naszego nie zamierzam jej siłą wyrzucać- tak tak nadal wspólnie śpimy ! 
niebawem będziemy spać we czwórkę <3 

także mimo wszystko mam nadzieję, że podołam 
bo TĘSKNIĘ !



6 komentarzy:

  1. Liczyłam że wrócisz po pojawieniu się Kosmy na świecie ;) A tu proszę niespodzianka i jesteś wcześniej ;)
    Welcome back, bo się tęskniło :D buziaki dla Was i wierzę że podołasz wszystkim wyzwaniom

    OdpowiedzUsuń
  2. Przynajmniej raz na tydzień lub dwa wchodziłam na blog z nadzieja ze pojawi sie jednak nowy wpis ☺no i sie doczekalam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zaglądałam co jakiś czas na blog, coś przeczuwałam żeby nie usuwać "Was" z paska ulubionych:) cieszę się bardzo, na pewno dalej będę zaglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nowina! Czekam na stylizacje Lu i Kosmy 😍

    OdpowiedzUsuń