24 mar 2015

pokój Łucji... część pierwsza...

metalowy zestaw filiżanek... Pannaklara.pl

w piątek wpadła zaprzyjaźniona ekipa i odmalowała pokój Lu
naszą dotychczasową graciarnie/ suszarnie prania
początkowo ściany miały być białe
 ale PTata stwierdził, że by chętnie 'zaszalał' coby choć jeden pokój w domu był w kolorze ;)

tak więc jest szaro
no i zarówno mi jak i Luśce się podoba

Młoda codziennie nam na psychikę wchodzi i pyta czy już dziś "panowie przywiozą łóżko"
nie wiem skąd sobie tych 'panów' wzięła
bo to raczej działka taty była

dziś powoli przenosiłam Łucyjowy dobytek i stwierdziłam, że tak źle nie będzie
jednak ten błękit póki co dominuje
do czasu gdy... 
PTata nie siadł do komputera i nie zrobił wizualizacji ściany na której ma stać TO RÓŻOWE łóżko!! 

cały czas nie wiem jak to razem będzie wyglądało, 
czuję też że szybko tego pokoju nie wykończymy, mimo iż czas nas goni
dlatego też postanowiłam nie czekać z postem i zdjęciami na efekt końcowy 

marzy mi się aby wszystko było idealnie dopasowane
jak na tych zdjęciach na pinterest lub instagramie 
ale pomarzyć sobie można ;)




namiot- teepee.pl

 poduszka kura- la millou ( to moja miała być:P ); poduszki chmurki i gigantyczny koc- Babcia A <3



zając- ekobawki


miśki- my blue nose friends, me to you, półka- strych + DIY, skrzynki- vintage


no i oczywiście Lucjusz nawet na chwile miśków zostawić nie chciała xD


10 komentarzy:

  1. Za mało Lusi 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolina pokój nie musi być jak z obrazka najważniejsze by właścicielka czuła się w nim jak najlepiej ;)
    Ps. moja też już się łóżka doczekać nie może tylko wybrała białe i w weekend czekają nas delikatne zmiany w pokoju S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh wiadomo, ale ona nawet jak tam pusto jest teraz to się czuje świetnie :D
      właśnie boje się aby za dużo nie wstawić, bo im mniej na wierzchu tym więcej zabawy i miejsca przede wszystkim ;)

      Usuń
  3. jejku, jaka ona urosła :)

    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahhh będzie pięknie... już jest; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te filiżanki . Teepee i zając to obecnie najpopularniejsze elementy wystroju pokoju. Ślicznie . Czekamy na kolejną część.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zająca Łucja dostała na pierwsze urodziny, wiec dwa lata temu a teepee tez z rok już ma, tylko za dużo miejsca zajmuje by był wiecznie rozstawiony;) mam do urządzenia prawie 30 m2 pokoju wiec się zejdzie :))))

      Usuń
  6. Czekam na efekt końcowy :D Te filiżanki boskie <3

    OdpowiedzUsuń