4 kwi 2015

instagram... marzec...













11 komentarzy:

  1. Uwielbiam <3 wesołych świąt dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Na kiedy termin ? Poród naturalny czy cc? Lusia śliczna jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 16 kwietnia ;)
      Poród naturalny i mam nadzieje ze nie skończy się cc choć jest duże ryzyko... Mam problemy z kręgosłupem ( przepuklina i młody zapowiada się 5 kg)

      Usuń
  3. ;) Jak się czujesz Mamuśka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nienajlepiej... :(

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ale jeszcze tydzień, albo przy dobrych wiatrach mniej i maleńki będzie z Wami ;* Trzymam mocno kciuki by poszło sprawnie i szybko ;)

      Usuń
    4. dzięki, ale ja tak kolorowo tego nie widzę :P
      obstawiam, że przed 20 nie urodzę, więc jeszcze 3 tyg mogę się bujać ;/
      i Młody maleńki tez raczej nie będzie ;)))

      Usuń
  4. Wydaje mi się, że taki duży dzidziuś to cc powinno być wskazane .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teoretycznie tak jest.. ale skoro pierwsze było duże i dałam radę to nikt mnie że tak powiem pociąć nie chce...

      Usuń