30 lip 2015

samotna noc z dwójką


nie przeraża mnie dzień czy nawet tydzień spędzony z dziećmi bez obecności/ pomocy PTaty
 ale noc ?! 
nigdy o tym nie myślałam 
 teoretycznie w nocy się śpi...
nie Łucja i 3miesięczniak ;)
na spanie moich dzieci nie narzekam, ale...
PTata musiał zrobić na sygnale kurs do Warszawy 
z położeniem problemu nie miałam, bo często usypiam ich sama
ale co będzie jak Lu obudzi się z płaczem?! 
Od dawna tylko Tata jest w stanie ją uspokoić 
tylko jego obecność akceptuje 
ja potęguje histerię 
wciąż i nadal śpimy we czwórkę 
( nie mamy w planach tego zmieniać
Łucji wszystko przychodzi samo, naturalnie.. gdy jest gotowa) 
dzieci między nami, Luśka oczywiście wtulona w PTatę 

no więc gdy zostałam z nimi sama w łóżku na całą noc 
zaczęłam myśleć... panikować 
co to będzie?!
ale nie było tak źle a nawet było normalnie 
Łucja była bardzo niespokojna, za to brat wyjątkowo raz się obudził na karmienie 
a Lu obudziła mnie pytając czy już jest Tata po czym poprosiła bym ja przytuliła 
wyspać się nie wyspałam, kręgosłup trochę bolał ale przeżyłam 
zdecydowanie wolę jak jesteśmy w komplecie 
<3




3 komentarze:

  1. No i dałaś radę ;)
    U nas od czterech miesięcy Sofie nie przychodzi w nocy do łóżka, gramoli się jedynie rano koło 7:00 by się poprzytulać, ale Taty już wtedy w tygodniu nie ma.. I powiem ci że brakuje mi jej w nocy, więc ciesz się tym stanem jak najdłużej ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lulu nie spi w swoim pokoiku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ;) nigdy nie spala... Zasypia u siebie dość często ale jest przenoszona do nas, sama w nocy jie przyjdzie tylko ryczy aż ja PTata zniesie do sypialni :)

      Usuń