8 lip 2015

upały... w domu najlepiej!


klimatyzacji nie posiadamy, ale w naszym domu jest całkiem przyjemnie
w porównaniu do tej patelni za oknem...
już nie wiem co gorsze, stojące powietrze i palące słońce czy roztapiający się śnieg?!
 w czasie deszczu dzieci się nudzą, ale w upały też!
przynajmniej Łucja tak ma

po kocykowaniu w ogrodzie pokój i zabawki wracają do łask
a propos pokoju, mam już pomalowane półki na książki
teraz tylko trzeba ścignąć PTatę by przyniósł wkrętarkę i wziął się za wieszanie

szukam pomysłów jak zapełnić te puste ściany
instagram skarbnicą inspiracji





była lista obecności, liczenie i usadzanie, bo piesi muszą przecież obok siebie siedzieć ! 





























sukienka- zara; spinka- kolalle


14 komentarzy:

  1. Gdzie kupie taki domek dla lalek?

    OdpowiedzUsuń
  2. też chciałam o domek pytać. Boski! Świetny! Idealny!
    Zdj. piękne. Mogę zapytać jakiego aparatu używasz?
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zdjęcia robie canonem 650 kupiony prawie prawie 3 lata temu :))

      Usuń
  3. Zdjęcia świetne..Mogę spytać skąd zabawki Minnie z samochodem???

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukałam szukałam i nie znalazłam. Mogę prosić nazwę uzytkownika???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja próbowałam teraz Znaleźć i nie ma, jest to zestaw fisher price, znaczy się my mamy dwa ;) kupiłam ją na początku marca jakoś o było ich sporo, szok bo teraz nawet w Google nie mogę odszukać

      Usuń
    2. Szkoda bo super jest ten zestawik...moja Mery byłaby zachwycona...ale poszukam jeszcze Dzięki:)

      Usuń
  5. Gdzie można kupić takie puzzle na podłogę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puzzle są skip hop'a ( model GEO) wpisujac u wujka Google wyskoczy tego sporo, są też na allegro. Ja zamówiłam ba mamissima.pl ;)

      Usuń
    2. Puzzle są skip hop'a ( model GEO) wpisujac u wujka Google wyskoczy tego sporo, są też na allegro. Ja zamówiłam ba mamissima.pl ;)

      Usuń
    3. Puzzle są skip hop'a ( model GEO) wpisujac u wujka Google wyskoczy tego sporo, są też na allegro. Ja zamówiłam ba mamissima.pl ;)

      Usuń