12 wrz 2015

czarno-biała kolekcja zary


moje ulubione połączenie kolorystyczne
kolekcja jaką puściła zara skradła moje serce i kilka PLN z mojego konta :)
Łucja chyba napatrzyła się na " mamusię w żałobie" i sama polubiła nosić czarne ubrania
więc jej również przypadły do gustu...

jest minus- Lu zaczęła rosnąć, 
mimo swojego niewysokiego wzrostu góry z działu babygirl mają przykrótkie rękawy
ale przeżyjemy to jakoś
skusiłam się na bluzę, koszulę i sukienkę w kratkę 
welurowe spodnie dresowe, gwieździstą tutu i buty w zeberkę <3
myśle jak je przerobić coby Luśka sama umiała je zakładać 
czarna gumka zamiast sznurówek ?! spróbujemy!
o ile rozmiarówka nas nie zaskoczy...


fot. zara.com






















7 komentarzy:

  1. Ja mówię NIE dla czarnego koloru dla dziecka...Róż tez nie ale jasne pastelowe kolory są ok.Jak smutno Lu w tej czerni..a szkoda bo to sliczna dziewczynka:)
    Ana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :)))
      Smutna na tym zdjęciu wyjątkowo bo chora i tydzień w domu siedziała...

      Usuń
  2. Super ,że przełamujesz stereotyp , że dziewczynka nie powinna być ubierana na czarno. Jak najbardziej jestem za !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przełamuje,a pokój dziewczynki,cały w różu:)

      Usuń
    2. O wypraszam sobie :P hehehe
      Różowe tylko łóżko, i dwie skrzynki, jedno pudełko lego...

      Usuń
  3. Moje serce tez skradła ta kolekcja.... niestety S. już dawno wyrosła z działy baby... ale na otarcie łez skusiłam się na buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lu ślicznie wygląda w czarnym kolorze😊 Czarny kolor jest bardzo ładny mysle ze również dla dziecka Ja mam 6 mies córeczkę i tez lubię jej założyć cos czarnego😊 przeciez ona nie chodzi w tym kolorze cały czas😊 a wygląda naprawde fajnie 😊 Pokój Luśki tez ładny taki... oryginalny😊 i wcale nie różowy 😊 wiadomo jakies element różowego musza być ale wszystko zrobione ze smakiem😊😊

    Gosia M

    OdpowiedzUsuń