8 lis 2013

back soon



postanowiłam zrobić sobie/ nam przerwę od blogowania
nie wiem kiedy 'wrócimy' ale to z pewnością nastąpi
pod koniec listopada minie rok od pojawienia się pierwszego posta 
może coś na tę okoliczność opublikuję, ale nie obiecuję

z instagramu nie rezygnuję więc zapraszam :)
-

dziś fotki które częściowo pojawiły się na początku bloga
są to moje ulubione zdjęcia,
nie obrabiane w żaden sposób, momentami prześwietlone ale to był początek mojej przygody z lutrzanką
poza tym lubię jasne do przesady zdjęcia

prawda, ze Łucja się bardzo zmieniła przez ten rok?!











































do przeczytania pewnego dnia




20 komentarzy:

  1. Jaki słodki pulpecik <3
    Mam nadzieję, że wrócisz do blogosfery. Jesteś jedyną blogerką fashionbaby, którą obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że nie wytrzymasz i szybko wrócicie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smutno... :-( będziemy tęsknić i czekać na powrót :-) odpoczywajcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ej, no coś Ty! nie rezygnuj.


    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, szkoda, że znikacie :((( mam nadzieję, że wrócicie za jakis czas. Tyle dobrego, że na Instagramie będziecie :) Zdjęcia słodkie, cudne. Zmiana ooogromna :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj szkoda ... Bardzo lubimy oglądać Wasze zdjęcia ... Mam nadzieję, że szybko wrócicie :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieje, że wkrótce wrócicie tylko czy ja wtedy będę?
    Luska zmienia się i to bardzo i pyzolka z niej była tak jak z mojej S.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej nie....zaglądam tu codzien i bardzo lubie czytac co u Was i ogladac zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znikajcie!
    codziennie was oglądam i jestem zafascynowana LU;)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda bo WAS uwielbiamy :)
    a Lu to dokładnie jak moja Nadia
    pyza na buźce a reszta drobniuteńka
    pozdrawiamy Was kobietki, szybko do Nas wracajcie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ej
    ciotka Ty sobie jaj nie rob!!!!
    Diego na telefonie nie dowiedzi .....gdzie on bedzie narzeczona ogladal????

    OdpowiedzUsuń
  12. tylko nie znikajcie na długo... bo ja wasz blog uwielbiam i Luśkę uwielbiam i te jej słodkie oczka uwielbiam :( smutno
    p.s. czasami też mam ochotę odpuścić i zniknąć z tej blogosfery, ale dzięki temu, że poznaje wirtualnie tak cudowne osoby jak ty , które prowadzą blog z taką pasją - zostaję- chociaż też nie wiem na jak długo (ale to już inna kwestia).

    OdpowiedzUsuń
  13. Będziemy tęsknić !!! Ale na fb też będziecie się pojawiać ?! Mam nadzieje że szybko wrócicie, bo na Luśkę patrzeć to sama przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie zdecydowałam co z fb, ale nie wykluczone :)`

      Usuń
  14. Szkoda,ale wiem,że pewnie długo nad tym debatowałaś .. ja też czasem się nad tym zastanawiam .. faktycznie Lu się bardzo zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to czekamy na powrót! Odpoczywajcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekamy na Was. Dobrze, że jest insta... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięń dobry:)proszę zobaczyć na bloga rosnę z klasą tamta dziewczynka i Lusia są tak podobne do siebie jak siostry:))buziaki i wracajcie już do nas;)

    OdpowiedzUsuń