4 lis 2013

Luśka pędziwiatr



sztuką jest zrobić ostre zdjęcie pędzącemu dziecku, które potrafi być w dwóch miejscach na raz (?)
co raz ciężej uchwycić mi uśmiech na Łucyjowej buzi...
na dysku milion zdjęć z czego na większości Lu 'pozuje' plecami
czas je pousuwać i wybrać te do wywołania, mam ponad rok zaległości!

-

kurier miał być jutro, domofon ( tak już mamy domofon) zaczął mnie budzić przed 9...
no ale jak dostałam paczkę to humor się poprawił
w końcu zdecydowałam się i kupiłam futrzaną kamizelkę 
( jakiś czas temu kupiłam w stacjonarnym sklepie, ale rozmiar 4-5 lat/ 110 cm słabo się prezentował! )
tak więc kamizelkę oddałam i zamówiłam on line rozmiar mniejszą
cudna jest, warto zainwestować zwłaszcza, ze w naszym przypadku to zakup na co najmniej  2 lata

























co deszcz spadnie to sobie obiecuję, że pogonię PTatę aby złożył trampolinę
potem jak słońce wyjdzie cieszę się, ze nadal rozstawiona
póki mrozu nie ma niech stoi Lu ma taką radochę <3















kamizelka, buty- zara
spodnie- h&m
sweter- zara ( FW12 sale)
czapka- by Babcia A


11 komentarzy:

  1. Piękna jest ta kamizelka a jak skacze mały kangurek !

    OdpowiedzUsuń
  2. kamizelka cudowna- Lu super się w niej prezentuje.... :) nie dziwię się, że nie macie jeszcze złożonej trampoliny-sama z chęcią bym na trampolinie poskakała :) a co do zdjęć- mamy to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. My też kupiłyśmy tą w mniejszym rozmiarze i świetnie się prezentuje, a co najważniejsze posłuży troszkę ;D
    Widać że Lu uwielbia trampolinę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kamizelka, sama mam ochotę na taką. Jak tylko znajdę kawałek futrzaka to uszyję dwie w wersji mini i maxi.
    A co do zdjęć pleców, wiem o czym mówisz :) a jak wyjdzie coś ładnego przodem i bez rozmazania to w tle mop albo ścierka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia jak skacze :) fantastycznie to wygląda ;)


    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  6. skad ja to znam :)
    75% zdjec malej to rowniez plecy
    ale powoli dochodzimy do porozumienia takze i buzka powoli sie pojawia
    oj kusisz futrzakiem
    prezentuje sie rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie!! cudne to futerko:)
    a spodnie to z obecnej kolekcji?fajny kolor, a coś takich nie widziałam...
    KarolkaMamaLilutki

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie Lu wyglada w tej kamizelce:)) mozesz mi powiedziec jaki rozmar butow macie? Ja zakupilam 22 i sa na juz i sie zastanawiam nad rozmiarem wiekszym.. pozdrswiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska kamizela, a co do trampoliny to kto by pomyślał, że tak długo tej jeseni się przyda?

    OdpowiedzUsuń