25 lis 2013

po przerwie... mamy rok !


dla sprostowania na stałe nie wracamy, na pewno nie w takim wymiarze jak dotychczas

dziś z okazji 'pierwszych urodzin bloga' będzie film
film o tym jak w czasie tego roku Luśka się zmieniła
czego się nauczyła

film montowany przez PTatę z moją asystą 
materiały- by Mom


ps. fajniej się ogląda w jakości hd więc proszę o zmianę jeśli się w takim formacie nie otworzy :)



dziękuję każdemu z osobna, kto do nas tu zagląda 

100 tys wyświetleń to dla mnie mega sukces !
rok temu, zakładając bloga nie spodziewałam się nawet połowy tego...





dziękuję!


10 komentarzy:

  1. świetny filmik :)
    tęsknimy wracajcie z Lu jak najszybciej do nas :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozczuliłaś mnie :* Musimy taki dla B. zmontować :) To jak niesie krzesełko do karmienia :**** Piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj piękny filmik :) Luśka czołgająca z parówką -mega :) pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne:) Lu jest cudna,wracajcie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!
    Filmik super, najbardziej podobała mi się Luśka czołgająca się, jak żołnierz :D A końcówka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. filmik super.trochę się pośmiałam,zwłaszcza ze skoków na trampolinie :D jest mega!!

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bedziemy na Instagram dalej ogladac jak mala rosnie, super film, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. słodkości pięknie rosła!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Luśka z parówka czołgająca się jak żołnierz najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń