14 paź 2015

z życia Kosmy #6miesięczniak




aż trudno mi uwierzyć, że minęło już pół roku
domyślam się, że druga polowa zleci równie szybko

są dni kiedy mówię, że mi się dziecko popsuło
ale i tak zawsze będzie tym 'łatwiejszym' spokojniejszym
nie wiem czy to kwestia doświadczenia czy egzemplarza- mam dużo więcej cierpliwości do niego

zazdroszczę kobietom co mają zaplanowane/ ustawione jak w zegarku
dziecko i całą resztę
Łucja się nie dała, niczego nie dało się przewidzieć...
 ile pośpi, ile ml mleka tym razem zje i czy w ogóle jest głodna
z Kosmą jest inaczej niby jakiś schemat jest ( zmienia się niestety co chwila) 
ale ja chyba to kwestia mojego charakteru, że większość dzieje się przypadkiem
na szczęście po Młodym widać czy chce spać, jeść czy jest znudzony

nadal nosić go nie trzeba ( twu twu ) lubi leżeć na brzuchu
przez co może szybciej mu zarośnie łysy placek na potylicy :P
przemieszcza się, pełza za uciekającymi zabawkami
kilka dni po skończeniu 5 miesięcy zaczął stawać ' na czworaka' 
gibie się w przód i tył już prawie miesiąc 





zdjęcia robione 2 tyg temu









zaczepia ludzi, rzuca uśmiechem nr 5 ( przy czym po matce ma oczy jak szpareczki)
 a potem się zawstydza i wtula w moje ramię/ pieluchę/ bok wózka czy fotelika :P

ponad 8 kg na wadze, wciąż i nadal nie zmierzony 
niektóre ciuszki nosi w rozmiarze 9-12 mies o.O

miałam go odstawiać po pół roku ale Pan nie toleruje silikonu...
ze smoczka nie korzysta od sierpnia- na siłę nie chciałam mu wciskać 
z głowy mamy odsmoczkowanie ;)

w dzień w porównaniu do siostry pięknie śpi- bujany w wózku zasypia w 3 minuty
są dwa warunki:

-nie potrafi spać jak jest cicho- pierwszą drzemkę z rana zalicza w kuchni przy włączonej zmywarce i pralce!

-nogi musi mieć w górze, gdyby nie 'kura babci Dany'- poducha
 ( teoretycznie do karmienia) od La Millou 
Kosma zsuwa się na dół gondoli by zarzucić nogi na jej brzeg






1 komentarz:

  1. Super chłopak 😊😊 fajnie ze juz przybiera pozycje do raczkowania Jeszcze chwila i będzie śmigać😊 Moja 7,5mies córcia od kilku tygodni zaczyna powoli podnosić tylek do gory😊😊 ale do raczkowania jeszcze daleko Właśnie idzie jej pierwszy ząb Troszkę płaczu przy tym jest😉

    Gosia M

    OdpowiedzUsuń