16 mar 2018

welcome back



2 grudnia urodził się Hugo ❤
pierwszy raz na bloga zajrzałam gdy potrzebowałam zdjęć Łucji 
z jej pierwszych miesięcy... by ocenić do kogo jest bardziej podobny

później zastanawiałam się jak rozwijał się Kosma
no i okazało się że żaden notatnik/ pamiętnik się tak nie sprawidził
jak blog właśnie
wszystko spisane, przejrzyste i łatwo mi odnaleźć to czego akurat szukam 

stad pomysł by do tego wrócić
początkowo myślałam by pisać dla siebie nie udostępniać ponownie bloga
ale tyle co dostałam wiadomości w ciągu tych miesięcy nieobecności...
nie spodziewałam się
blog jest też dla czytelników, bez nich to już nie to samo! 

-

co miesiąc robię sobie kolaż z 9 zdjęć z instagrama
który publikuję na swoim prywatnym FB
dziś nadrobię zaległości w zdjęciach 
a na dniach jak mi towarzystwo pozwoli zacznę opisywać co u nas !

xxx


2016

#październik 10/12




#listopad 11/12




#grudzień 12/12




2017

#styczeń 1/12




#luty 2/12




#marzec 3/13




#kwiecień 4/12




#maj 5/12




#czerwiec 6/12




#lipiec 7/12




#sierpień 8/12




#wrzesień 9/12




#październik 10/12




#listopad 11/12




#grudzień 12/12



2018

#styczeń 1/12








#luty 2/12





4 komentarze:

  1. Super że wróciłaś �� pomyśleć ile to lat już upłynęło, Hugo do Lulu podobny, a Kosma cały Twój ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😘 Hugo nie tylko z wyglądu do Łucji... podobny upodobania i charakter ( jest nadzieja ze będzie spokojniejszy niż Kosma 😅 bo będzie wesoło jak wda się w brata)

      Usuń
  2. Zdjecia jak zawsze śliczne ☺☺ dzialo się u Ciebie duzo😁 Lucja, Kosma, Hugo wszyscy sa do do siebie bardzo podobni😊 a jakiego Hugo ma smoka😀 czadowy Nie widziałam takiego☺
    Gosia M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu 😘
      A smoczek kauczukowy-Hevea
      Pierwszy miał po Kosmie bo nie kupiłam przez fakt że K nie chciał w ogóle zatyczki 😅 ale przydała się dla młodszego 🙊😆

      Usuń