5 gru 2013

idzie zima zła!


na zewnątrz zimno, termometru nie posiadamy więc nie wiem ile jest stopni...
po jednym okrążeniu Lu z czerwonymi polikami nawet nie protestowała jak do domu wchodziłyśmy

ostatnio na tapecie są pociągi, 
kilka dni temu nauczyła się mówić 'pociog' już nie woła 'ciu ciu' jak to było do tej pory
w ogóle sporo gada, powtarza i zdecydowanie więcej rozumie niż nam się wydaje :)

kurtka którą Luśka ma na sobie to mój ostatni zakup, nie mogłam czekać do wyprzedaży bo jak już wspomniałam zimo jest...
jest idealna, no jest jeden szczegół obniżający ocenę- wcinający się suwak ;/
na całe szczęście już potrafię sobie z tym poradzić
rozmiar 18- 24 miesiące
za duża co widać po fotkach, ale to zamierzony efekt
liczę, że jak do tej pory nie będzie jakoś wyjątkowo szybko rosła
 i może na początek przyszłej zimy będzie jeszcze pasowała !






































kurtka, buty- zara
wełniane leginsy- h&m
czapka- reserved
szalik- SH
rękawiczki- zara ( zeszłoroczne sale )

micho- My blue nose friends 
Łucja żadną  inną zabawką aż tak się nie interesuje jak niebieskonoskami !

12 komentarzy:

  1. ja juz pisałam, ale sie powtorze
    pięknie ubierasz swoją córcię, nic tylko się inspirowac, a trafiłam do Was troche dziwną drogą: http://allegro.pl/zara-girls-plaszczyk-104-110-cm-4-5-lat-jodelka-i3747949177.html?source=mlt, ktoś chyba coś sobie ,, pożyczył", no chyba, że to Wasza aukcja... Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdeczne, aukcja nie nasza zdj " pożyczone"... Eh już nie mam na to siły!

      Usuń
  2. Jej oczy hiptotyzuja!!!!
    Granatowa czapa, granatowa kurtka i niebieskonosek poteguja ten efekt.
    Uwielbiam ja!
    Lusiaaaaaaaaaaaaaaa chodz do nas i naucz Diego chociaz polowe Twojego slowniaka :))))
    Buziaki dla mamy i dla cory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurteczka fajna, ja nadal jestem na etapie szukania odpowiedniej dla S :D
    Luśka lubi rękawiczki? bo moja młoda wzbrania się przed nimi jak tylko może :D

    OdpowiedzUsuń
  4. heheeh kurde,patrze patrze i nadziwic sie nie moge ;) Nasze dziewczyny naprawde sa do siebie podobne ;) Ulozone oczka maja tak samo i te slodkie zgrabne noski ;) Czaje sie na ta kurteczke ,myslac czy nadaje sie na zime;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznotka :) ta kurtka jest naprawdę świetna też ją mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie jej ten granat podkreślił kolor oczu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtkę przymierzaliśmy ale została zapisana na liście wyprzedażowej, buty mamy i jesteśmy zachwycone :)
    dzięki za dobrą radę
    Luśka cuuudna :)
    pozdrawiamy Daria i Nadia
    sheismylittleprincess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny ten płaszczyk :)
    PS. Bo kto jak nie Ty będzie wiedział, od kiedy w ZARZE są wyprzedaże? :)


    Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oficjalnie ( na stronie przynajmniej ) po świętach, ale w sklepie stacjonarnym rok temu były już od 2 tygodnia grudnia, więc po weekendzie trzeba będzie zaglądać częściej :D
      buziaki

      Usuń
    2. wielkie dzięki :) bo rzadko zaglądam do zary, ze względu, że dla chłopców przeważnie nic mi się nie podoba :D, a teraz kilka rzeczy mi wpadło w oczy i liczę na sale :D

      Wiola

      Usuń