23 gru 2013

Xmas time



choinka ubrana w białe ozdoby, marzyła mi się już w zeszłym roku...
ale że nic w tym kierunku nie robiłam, była złota
teraz się wzięłam za siebie i już w październiku zaczęłam działać  w temacie
Luśka już na tyle ruchliwa 
( rok temu zaczynała pełzać dopiero więc choinka była bezpieczna )
że trzeba było wykluczyć szklane bombki !
większość ozdób zrobiłam sama...

za rok w planie mam granatową, ciekawe czy mi się koncepcja nie zmieni !










ale że ja lubię przesadzić, to byłą ' za łysa'
choinka to choinka więc można ją obwiesić :)







tak więc zawiesiłam jeszcze paczkę tescowych pierniczków
srebrne kokardki i kilka srebrnych wiklinowych kul 










prezenty kupione i spakowane wcześniej ( choć nie wszystkie )
ułożone do zdjęcia, bo Luśka z rana miałaby co robić
choinka po pierwszej nocy też została rozebrana 
dorwała się do pierników, a myślałam, że tam nie sięgnie ;)




znalazły się też pierwsze w moim życiu pierniki
ZJADLIWE, a to już coś !








Wesołych, spokojnych i rodzinnych świąt życzymy wraz z Luśką :)

9 komentarzy:

  1. U nas od dwóch lat biało- czarna. ;)) Wasza wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie kochani :*
    Choinkę masz piękną, chyba zrobię taką samą w przyszłym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pięknie :)) te prezenty!!! Choć jak napisałam u się ja na full folklor stawiam to umiem docenić i takie dzieła :) Bardzo fajnie :** Wesołych :))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna ta wasza choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinka mnie urzekła tak samo jak pierniki :)
    Spokojnych świąt dla Luśkowych rodziców jak i samej Luśki :)


    Wiola! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WESOŁYCH ŚWIĄT !! PIĘKNA CHOINECZKA:)

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniusia choineczka :D
    Szczęśliwości na święta dla całej Waszej trójki

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie, nie rozumiem trendu na elegancję, czy skromność w ubieraniu choinek, tu musi się "ulewać" od ozdób. Piękna Wasza, jak i zdjęcia i Lu. pierdnikowa :)

    OdpowiedzUsuń