25 cze 2014

misz masz... czerwiec


połowę czerwca Luśka przechorowała, z resztą ja też ( trzyma mnie nadal...)
dlatego też zdjęć za wiele aparatem nie robiłam
choć w palnie był powrót do lustrzanki

w pt w nocy wyjeżdżamy na 2 tygodnie nad jezioro Wigry
na wieś jak to Luśka mówi 'dużej wody i... tu wymienia wszystkie zwierzęta jakie zna/ pamięta '
o ile pogoda dopisze i będę w stanie robić dużo zdjęć
 to postaram się tak jak w zeszłym roku codziennie zdawać (foto)relacje z naszego wyjazdu

dziś czerwcowe kadry, a jutro instagram cześć druga :)




budy- SH; leginsy- Pepco ( prezent) 

























sukienka- coolclub ( prezent)





koszulka- h&m; tutu- Kids on the moon


szybciej się przestawiła na nowy telefon niż ja o.O 
piżama- SH

















sweterek- h&m ( zakup PTaty); leginsy- zara; koszula- next ( SH )














sukienka- risk made in warsaw; korona- nununu; buty- crocs ( allegro)




11 komentarzy:

  1. zdjęcie leżacego PT i Luśki w łózku mnie powaliło :D jaki ojciec taka córka :D
    Ps. będę czekać na Wasze zdjęciowe relacje z wyjazdu, wszak rok temu właśnie na bloga trafiłam podczas tych Twoich relacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia z telefonami najlepsze ;)
    Może tak do nas na wieś byście przyjechały?
    Ps. Ja czekam na codzienną relacje z wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mega...ściana biała z cegły <3

    Aneta minimanlife

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to piętro wyżej :) dokładnie nad naszą salonową kanapą :)
      Pawła siostra z mężem tam mieszka ( jest projektantką wnętrz, całe mieszkanie jest mega )
      u nas cegła będzie czarna <3 na kominku :)

      Usuń
  4. Kochana !!! :) mała agentka z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja czekam na codzienne zdjęcia bo Luśka jest zajefajną modelką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna ta sukienka z riska, mysle o takiej dla mojej na chrzest , to jedyna moja wizja jaka mam :) kolor , kroj, kokarda, wszystko supeeeer ♡ idealna

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Luśka podobna do tata !:) Świetnie Jej w czerwonym :)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakim Lusiak jest słodkim nicponiem. Łobuzowatość ma wypisaną na twarzy :) Uwielbiam takie dzieci... tzn jako ciotka uwielbiam, jako matka mniej ;)

    OdpowiedzUsuń