9 cze 2014

nununu booso


'hendmejdami' się zachwycam, ale raczej mnie na nie nie stać...
jak już coś kupię to tylko na promocji ;)
i tak było tym razem
na Hush Warsaw zakupiłam tutu od KOTM
sukienkę booso, na którą chorowałam od dawna!
no i koronę od Nununu
Luśka jest na etapie sukienek/ spódniczek 
całe dnie mogłaby się kręcić do jakiejkolwiek muzyki

ulubioną jej sukienką jest mini Nocna Szwaczka od RISKa
to od niej się zaczęło, teraz zagląda do szafy i szuka szarej sukienki
dlatego też zastanawiam się nad zakupem miniaturowej wersji Riskowej spódnicy z tiulową podszewką
ktoś chętny ją zasponsorować ?! 
;) :P








































6 komentarzy:

  1. No sukienka super ! i pasuje Lu ona :)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta kiecka, zupełnie inaczej się prezentuje niż na zdjęciach booso ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Macalam te sukienkę, jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglada w sukience mała księżniczka ;)
    Juz nie moge sie doczekać swojej hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. my koronę mamy od zeszłych urodzin od moi mili
    sukienka cudna jaki macie rozmiar? bo ja kupiłam młodej tą szarą z długim rękawem jeszcze zimą ale nadal za duża na nią :(
    tutu zazdroszczę bo też się na nią czaję od dłuższego czasu i najprawdopodobniej kupię jako urodzinową kreację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sukienka najmniejsza jak a dostępna czyli 2-3 lata i też za duża :)
      myślę, że i w przyszłym roku będzie ok !
      no i ja za tą tutu chodziłam, na konkretny kolor się tylko zdecydować nie mogłam
      ( na hush'u były dwa- brałam praktyczniejszy )
      :)

      Usuń