5 lis 2015

Kosma vel Ryszard


w ciąży wiedziałam, że Kosma to będzie 'waga ciężka'
ponad 4 kg urodzony przed terminem
na kilka dni przed porodem poszliśmy na usg 4D
na filmie widać jaki pulpecik się zapowiada
na IG wrzuciłam zdjęcie z podpisem 'kolejny potomek Ryszarda Kalisza' ;)

ja się urodził to nie wydawał się być wielką pućką... 
już Łucja nieco lżejsza a o 4 cm dłuższa bardziej Rysia przypominała

teraz rozumiem rodziców czekających z wyborem imienia do porodu, chwili poznania dziecka
co prawda nie chciałabym aby Kosma miał w papierach Ryszard...
nie wiem dlaczego skoro bardzo często go tak nazywamy- nawet Lu!
choć ona mówi jeszcze 'Kosma brzydalu' (?!)

ja jak na niego patrzę to mi się samo na usta ciśnie- RYSIO <3

imienia mu nie zmienimy, nie dopiszemy drugiego 
ale z penością będzie na nie w przyszłości reagował tak jak Łucja na LUCYNĘ

ps. to jak bardziej syna krzywdzimy mało popularnym Kosmą czy Ryszardem?!
#niedogodzisz!




















kurtka- prezent; spodnie- zara; czapka- several moments; skarpety- h&m


2 komentarze:

  1. synek jest cudowny a imię ma nietuzinkowe.. piękne zdjęcia
    mój pierwszy syn m urodził się z wagą 4,9 kg i wiem co to duże dziecko z ogromnym apetytem drugi syn k już mniejszy bo 3,7 kg więc to dla mnie kruszyna.
    droga mamo czy już kupowałaś butki na zimę dla synka - bo ja szukam dla swojego i nic mi sensownego w ręce nie wpadło..

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny , Pyś-Ryś:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń