20 lis 2015

stylówka by Lu #9


wczoraj zapomniałyśmy przygotować strój do przedszkola
robimy to przed snem coby uniknąć porannych spięć
dziś PTata ją odwiózł, więc ja wychodzić z łóżka nie musiałam
wysłałam ją do pokoju, żeby sobie coś wybrała :D

rajtki z liskami ( prezent) najchętniej nosiłaby do wszystkiego
miło by było gdyby jeszcze potrafiła je sama założyć :P







przed czesaniem makijaż musi sobie zrobić...
po mnie ma wieczne oblizywanie ust ( ja jeszcze swoje obgryzam! ) 
teraz jak zimno wiecznie popękane ma
wczoraj w prezencie dostała 'colową' pomadkę
ciekawe na jak długo jej starczy ?!







3 komentarze:

  1. Lusia jest boska

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna dziewczyna:) i ma piękne długie włosy Jest na czym zaszaleć z fryzurami:)

    Gosia M

    OdpowiedzUsuń
  3. Rajtki to nie taka prosta sprawa ;) A kolor włosów ma identyczny jak S ;)

    OdpowiedzUsuń