8 lis 2015

Królowa różu



















sukienka- TU ( SH... rozmiar 1-1,5 roku)





3 komentarze:

  1. Gdzie można kupić taki śliczny wózek spacerowy? Czy śpiworek był w komplecie czy ktoś ma takie zdolności? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wozek kupiony w smyku, ale został z niego tylko stelaż ;) moja mama uszyła siedzisko... Kocyk i poduszka to moje dzieło, a 'śpiworek ' to tak naprawdę organizer na pieluchy który też dziełem mojej mamy:) teraz jak nie używamy pieluch ma nowe zastosowanie

      Usuń
    2. Wozek kupiony w smyku, ale został z niego tylko stelaż ;) moja mama uszyła siedzisko... Kocyk i poduszka to moje dzieło, a 'śpiworek ' to tak naprawdę organizer na pieluchy który też dziełem mojej mamy:) teraz jak nie używamy pieluch ma nowe zastosowanie

      Usuń