7 lut 2014

like mother like daughter #1


pomysł na nowy ( jak w tytule ) cykl miałam od daaaawna
nie mogłam się doczekać, jak mi Luśka odpowiednio podrośnie...
no i się doczekałam
zestaw ten chodził mi po głowie od kiedy pojawiły się trampeczki w nowej kolekcji zary
moje stare, zniszczone, kupione też w zarze, za jakieś 39zł 

moje pierwsze w życiu jeansy boyfriend'y
no i pierwsze od baardzo dawna prawdziwe jeansy u Lu

TU pisałam za co tak bardzo lubię zarę
ich ubranka to miniaturki rzeczy dla dorosłych
Łucyjowy zestaw skompletowałam przedwczoraj 
nie jest nadzwyczajny, ale w połączeniu z moim strojem buzi zainteresowanie 

będzie tego więcej, będzie mamy więcej :P
także Wam współczuję!






















































Lu:
bluza,spodnie, buty- zara
spinka- Momilio


Mom:
bluza- zara ( ma jakieś 3-4 lata, do porodu w niej jechałam :D )
spodnie- h&m
buty- zara ( sale, ok 4 lat temu )

17 komentarzy:

  1. Super Wam to wyszło!
    Miny Łucji stojacej przy oknie GENIALNE!!
    a Tobie to zazdroszcze urody! No dobra tego fotela też :-D


    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się prezentujecie dziewczyny ;)
    Lubię takie zestawienia ;)
    No i jaki macie świetny duży parapet...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. parapet jest super, długi i szeroki... okna mają ponad 160cm wysokości, więc się mieszczę spokojnie ;) ostatnio u rodziców moich weszłam na parapet i tak pańką przydzwoniłam, ze gwiazdy zobaczyłam :P

      Usuń
    2. Zawsze mi się taki marzył :D
      W Edinburghu taki miałam siadałam na nim i oglądałam świat ach cudnie było:D

      Usuń
  3. super jest to Wasz zdjęcie z FB, roześmiane, szczęśliwe :) Fajnie wygladacie :) Ja córcię często zupełnie nieświadomie ubierałam tak jak siebie i bardzo lubię taki wspólny look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjawiskowo. :) Obie jesteście śliczne, aż miło na Was patrzeć. :)
    Lu świetnie wygląda w jeansach. *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. KArola super sie na Was dwie patrzy!
    Mogla bym rzec jaka matka taka corka ale bym sklamala.... ja tam widze Pawla :))))))
    Wiecej Was poprosze :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie Wam to wyszło,świetnie wyglądacie... Mam podobne zdjęcia z młodą,znaczy się moją są na maxa amatorskie bo nawet nie miał kto foty pstryknąć i został samowyzwalacz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas też już miałam samowyzwalacz uskutecznić, ale PTata się zlitował :P i poświęcił dosłownie 2 minuty ;)

      Usuń
  7. A i powiedz mi co to za napis u Ciebie na obojczyku???Też planuję sobie zrobić nie długo ,mam już nawet wzór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tajemnica ;P
      tekst z piosenki Yasmin- On my Own
      bo jakoś tak się utożsamiam z tą piosenką, a przynajmniej tak było, jak tattoo robiłam ;)

      Usuń
  8. Ty wiesz jak ja Was lubię, więc wcale sobie nie współczuję ;)
    Fajny, normalny, codzienny zestaw, a na zdjęciach widać, że spędzacie ze sobą dużo czasu ... więź widać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lu słodka jak zawsze ,ale i mama pokazała się :D
    Świetne zestawy macie!

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądacie! A butki u obu superowe.

    OdpowiedzUsuń