25 lut 2014

się dzieje


ostatnio sporo mamy na głowie
i najbliższe miesiące nie zapowiadają się spokojniej
ciągle coś, dlatego też nie mam czasu zdjęć cykać
Luśka ostatnio ma bunt, ciuchy są be
więc mimo iż mam sporo do pokazania nie mam jak, bo się ubrać nie da
dziś z pomocą przyszła 'śinia' 
przy ubieraniu obyło się ( prawie) bez płaczu, bo oglądała bajkę

skompletowanie zestawu troszkę mi zajęło, zwłaszcza, ze bluzę musiałam zamówić większą
jest cudna, tylko niestety materiał się strzępi i będziemy musiały poprosić Babcię A o reanimację szaraka
do butów się przyzwyczaiłam, większości się podobają
ja trochę przeżywałam, bo od kiedy pojawiły się na stronie zary musiałam je kupić...
a niestety zdjęcia ze sklepu online często różnią się od tego co dostajemy






Lu jeszcze na mokrym włosie, bo zdjęcia świeżo po kąpieli ;)























bluza- mosquito kids
spodnie, bluzka, buty- zara ( NC )
kurtka, czapka- zara ( sale)
szalik- SH



12 komentarzy:

  1. cudny zestaw.....a co strzępienia ubrań wystarczy kupić taką golarkę -raz, dwa i masz bluzę jak nową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko problem taki, że bluza strzępi się na nieobszytych brzegach... to można tylko obciąć, a wtedy po kilku cięciach z bluzy bolerko się zrobi :(
      mamę poproszę aby mi to na maszynie obszyła ;)

      Usuń
  2. Bluza pięknie wyglada na Lu ;)
    Tez chyba sobie zamówie takiego szaraka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko uprzedzam,
      ja sobie zamówiłam rozmiar s/m ale przyszła wielka i odesłałam ( pod koniec roku )
      teraz Luśki Ciocia też kupowała, doradziłam jej aby wzięła xxs/xs brzmi absurdalnie, ale jest ok
      moim zdaniem xxs/xs to normalna Ska a S/M to spora Mka ;/

      Usuń
  3. Fajnie Luśka wygląda :D Ten bunt przy ubieraniu to chyba normalne Sofka ma teraz fazę że sama sobie wybiera co chce ubrać, co by mi nie wlazła na głowę daje jej możliwość wyboru jednej opcji z dwóch możliwych :D
    A do tych ciuszków z Mosquito podchodzę z dystansem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie tu u Was :D Ślicznie ubrana dziewczynka ♥ p.s jesteście na FB? bo nie mogę Was znaleść :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło ;)
      a fb mamy, o tu : https://www.facebook.com/lululifegalery

      Usuń
  5. Buty są super, narzekasz! Mi się podoba kilka ciuchów msq na Fabcia, ale właśnie... Nie wiem jak z jakością :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy bluzę z kapturem ( tą z gwiazdkami na łokaciach) jakoś jest super. Mamy też dwie koszuki keep calm i też super :)

      Wiola

      Usuń
  6. Moje Dziecko też ostatnio niezadowolone od rana do nocy... o ubieraniu się nie wspomnę, siły czasem brakuje.
    Lu wygląda bosko, jak zawsze i w wersji domowej i wychodnej... wszystko bardzo bardzo lov.

    OdpowiedzUsuń
  7. czyżby bunt dwulatka?! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. który trwa od prawie roku :P
      wydaje mi się, ze te słynne bunty są gorsze... a to do zniesienia na luzie ;)

      Usuń