20 wrz 2013

kolory złotej jesieni



( ostatnio każdego posta zaczynam od komentarza nt pogody ?!)
jest pięknie, słońce świeci, deszcz nie pada, ręce i stopy nie marzną <3
dziś o stroju będzie 
nie lubię używać słowa 'stylizacja'
 ja stylistką nie jestem i jakoś nie czuję aby Luśkowe zestawy zasługiwały na takie nazewnictwo!
wracając... 
chciałam się pochwalić moją kolejną allegrową zdobyczą- płaszczykiem z zary ( nowy z metką) upolowany za 45zł
zestaw 'do płaszczyka' kompletowałam inspirując się ( jak to brzmi :P ) kolorami które kojarzą mi się z piękną jesienią
żółto- złote leginsy to oczywiście liście, no i ukochane słońce
brąz butów- kolor 'wyłysiałych' drzew
no i koszula błękit nieba <3 

niby jak patrzę to nic mi do siebie tu nie pasuje, ale jestem zadowolona z dzisiejszego look'u






























































płaszczyk- zara ( allegro)
spodnie, koszula, buty- zara
czapka- reserved kids


13 komentarzy:

  1. czapkę to bym sama taką chciała <3. :)

    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Luśkę w tym wydaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje, pasuje i ładnie się prezentuje :D Luśka i cała 'stylizacja':D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boszeeeeee boski ten płaszczyk!!!
    Karolka Mama Lilutki

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kolory razem cudnie a plaszczyk rewelacja, juz czekalam zeby zobaczyc, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam pytan!
    Plaszczyk Zarowski z ktorej kolekcji-wiesz?
    Jest czaderski! Dawno tak fajnego i orginarnego nie widzialam wiec napewno jest z przed mojej ery blogowej!
    CUDO! Idealnie pasuje do Lusi!
    Ciotkka a to nie Ty mowilas, ze zoltego nie lubisz? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem z której kolekcji.. Min 2 lata ;)
      Ja żółtego nie lubię?! Nie kojarzę, pamiętasz w jakich okolicznościach mogłam to powiedzieć? :)

      Usuń
    2. Przy reklamowaniu letniej kolekcji booso? :D
      Czy cos pochrzanilam? :D

      Usuń
    3. a tak, pisałam, że to nie moja kolorystyka :) zgadza się !
      w sumie to jedyna rzecz w szafie Łucji w tym kolorze i o dziwo do wielu zestawów pasuje :)

      Usuń
  7. To zdecydowanie nazywamy stylizacją :) Śliczny płaszczyk, całość pięknie wygląda *

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm.. ja tu lubię zaglądać do Was ,wprost nawet mój ulubiony blog! Gdzie dziewczynka jest naprawdę modnie ubrana i zawsze jak ładnie w tym wszystkim wygląda! A co do allegro to ja też ostatnio weszłam ,ale nic nie udało się fajnego upolować :(

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za mile słowa :)
      Ja na allegro prawie codziennie zaglądam, głównie szukam rzeczy z h&m'u zary czasem next'a łatwiej ograniczyć sie do kilku marek, nie trzeba przeglądać 1000 stron ;)

      Usuń
  9. Ale urocza malutka, boski płaszczyk, z pewnością będę tu częściej zaglądać:)
    http://memoriems.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń