12 wrz 2013

misz masz



ostatnio sporo czasu spędzamy poza domem, czasu na robienie zdjęć nie mam choć aparat noszę w torbie często, ale zapominam że go mam... 
tak więc dziś kilka 'kadrów' z ostatnich dni

telefon mam przy sobie non stop ( PT pewnie by polemizował )
nierozłączna z instagramem... a instshots będzie sporo już niedługo :)












sweterek- Next
bluzka- h&m
spódnica, chustka- prezent
baleriny- zara






bluzka- zara ( kids 2-3 lata )
szal- SH





















sukienka, sweterek- h&m ( allegro)
rajstopy- h&m
czapka- reserved
buty- zara


8 komentarzy:

  1. uwielbiam lulu ;) przepiękna jest ! zazdroszczę Młodej tylu par butów i ciuchow...pewnie szafa pęka w szwach ? :D a u nas matek ... pustki ;d ..przynajmniej u mnie, od kiedy Oliwier pojawil sie na swiecie to 95% zakupow to jego ciuchy a dla mnie raz na kilka miesięcy ... zazwyczzaj mowie 'dosc' tym razem cos dla mnie,ale jak wchodze do zary to jakos odruchowo pędzę na dział dzieciaczków ;) pozdrawiamy;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szafa w szwach nie pęka, dopiero jestem na etapie kompletowania garderoby, nie dość że pora roku się zmieniła ( naturalne!) to Lu mi troszkę sie wyciągnęła...
      a sobie to raz na rok ( jak już muszę) coś kupuję, w zarze to pd razu na górę wjeżdżam :P

      Usuń
  2. Juz tesknie za zielonymi wazonami(?) :P
    Apaszka w panterke i czarny sweterek mistrz!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjecia, ta czapka jest boska, spudnice i chuste tez mamy tego sweterka nam brakuje super to wyglada, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczną masz Lulu:) te jej buciki i ta biała sukieneczka w łosie? Jeslonki? super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka w jelonki boska :D
    I sweterek Next który jak wiesz też mamy mam wrażenie że rośnie z dzieckiem :D

    Buziaki dla Was. Ja ostatnio nie mam nawet czasu na zdjęcia bo wiecznie zapracowana :D dobrze, że weekend się zbliża może coś się uda bo pomysłów w głowie mnóstwo...

    OdpowiedzUsuń