11 mar 2014

jest pięknie


piękną wiosnę mieliśmy ubiegłej jesień
a teraz jest tak pięknie, że aż się wierzyć nie chce że dopiero co marzec się zaczął
zwłaszcza, że pamiętam zeszłoroczny śnieg na Wielkanoc
w  tym roku nie ma na to szans
bociany nadlatują, pączki na drzewach coraz większe <3
jest tak pięknie, że aż chce się żyć
spędzać całe dnie na powietrzu
i tak też robimy
boję się tylko lata... bo słyszałam, że będzie chłodne i deszczowe
po ostatnich przestawieniach pogodowych wydaje się być prawdopodobne 
pora zacząć myśleć o sandałach i letnich sukienkach
ale jak... gdzie ja w sumie nie ogarnęłam wiosennej części

kurtek i płaszczyków kilka jest,
niektóre wiszą w szafie półtora roku :P
botki jedne, najnowsza nowość w szafie Luśki
ale już tak schodzone i zjechane że płakać się chce
niestety nie mam cierpliwości do wiązania butów na uciekających stopach
choć i tak jestem dumna z Lu
jak pojawi się hasło wyjścia
woła po kolei "mama, a ciapa, buy, kutka" wcześniej jeszcze o  "szaik" prosiła
a po powrocie do domu pierwsze co zrzuca czapkę, potem prosi o zdjęcie reszty <3

w ogóle uwielbiam to moje gadające dziecko!
z dnia na dzień składa coraz dłuższe zdania
zna sporo zwierząt- nie wiem skąd niektóre kojarzy
z bajki nauczyła się liczyć do pięciu, czasem wychodzi do sześciu 
ale ulubiona cyfra to osiem!

gdy czegoś chce to uroczo prosi [np] " mama, a moźie meka ( mleka) "
spoglądając na mnie przechyloną głową i unosząc pod koniec wzrok i mruga rzęsami 
rozpływam się!




























płaszczyk, leginsy, beret- zara ( sale); buty- zara


kilka niedzielnych kadrów, 
przez spacerek spóźniliśmy się do kościoła :P
ale aż żal było na ten niecały kilometr w samochód wsiadać













płaszczyk, rajstopy, beret- zara; spodenki, szalik- SH; buty-zara




11 komentarzy:

  1. Bo z gadającym dzieckiem znacznie łatwiej ;)
    Wiesz że Sofki ulubiona cyfra to również 8 ;) pokazuje ją wszędzie np. na tablicach rejestracyjnych, w gazecie itp. i robi to świadomie jeszcze się do tej pory nie pomyliła... I jak ją zapytasz ile ma lat odpowiada że osiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no pogoda nas rozpieszcza....jest tak pięknie, słonecznie-czyli tak jak powinno być...mam jednak nadzieję, że lato też zaskoczy nas piękną pogodą... . Luśka wygląda rewelacyjnie, ale wiesz o tym dobrze :) A tam troszkę się spóźnić to przecież nie grzech :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki początek marca kochana, za 4 dni już połowa <3
    Piękne buciki, sama bym chętnie takie na swoje nogi wdziała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Luśka ,Ty strojnico! :) Barecik podobny mamy :)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy chyba już poczuł wiosnę:) Jest super,rano chętniej się wstaje widząc promienie słońca wpadające przez okno i to powietrze takie całkiem inne już....wiosenne:)
    Łucja jak zawsze do schrupania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta twoja córcia. Moja Matylda mówiła bardzo wcześnie, uwielbiałam to- najważniejsze nie tylko wiesz co chcesz twoje dziecko ale jak myśli co mu chodzi po głowie

    OdpowiedzUsuń
  7. oj a ja już się boję gadającej Bomblowej bo to będzie prawdziwy hard core
    pogoda cudna, u nas cały czas bo wlkp nawet śniegi ominęły
    Luśka przesłodka jej oczęta zabijają, PT będzie miał co robić jak podrośnie i chłopaki się zbiegną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. haha aż przywołałaś wspomnienia o pierwszych gadaniach mojego czorta ;) Agata zaczęła bardzo wcześnie mówić i do tej pory nie przestaje ;)
    Lu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ale macie super klimat na klatce <3 :)
    nas też wiosna w Katowicach rozpieszcza :)


    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  10. a skad ta sliczna zielona parka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zara ( jesień zima 2012) wyprzedazowa zdobycz ;)

      Usuń