13 mar 2014

#luśkawszędzie


od dawna po głowie chodziła mi taka 'mini' galeria
choć przyznam szczerze, że nie spodziewałam się że osiągnie takie rozmiary

zawsze gdzieś jakaś ramka ze zdjęciem Luśki stała, nie jedna spadła i się roztrzaskała 
( taką 'zaczepną' miejscówkę sobie wybrałam)

teraz Lu jest wszędzie, 
jesteśmy zadowoleni z efektu końcowego, ale to już maximum
zwłaszcza, ze w korytarzu wiszą jeszcze dwie srebrne ramki, 
a na lodówce mamy magnesy z instadruk.pl no i na nich oczywiście Łucja !






































ramki- ikea


magnesy- instadruk.pl




26 komentarzy:

  1. Od daaawna się do tego przymierzam i coś nie po drodze mi aby te ramki zakupić :))) Efekt świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ani jednej z tych ramek nie zakupiłam ;) wszystkie ze strychu znioslam... :)

      Usuń
  2. Tez zbieram sie do takiego albumu na ścianie ;)
    Efekt u Was powala !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja prawie od 2 lat się zebrać nie mogłam, życzę powodzenia i czekam na efakty ;)))

      Usuń
  3. Piękna galeria… :) zaraz Wam ściany zabraknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie fakt ze ściany mają ponad 3 m wysokości to pewnie na standardowych by nam zabrakło ;)

      Usuń
  4. Super to wyszło ;)
    My mamy też małą galerię ale w porównaniu do waszej to "pokuś"
    Mi marzy się by zrobić kilka zdjęć na płótnie, tylko czy to wypali to nie wiem bo to dość kosztowne...zrobię pewnie małą galerię z dużych zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nowym domu zaszalejecie :)
      Na płótnie?! Ciekawa jestem jak to by wyglądało, a pięknych.zdjęć macie dużo <3 także jest w.czym wybierać :-P

      Usuń
    2. Ja mam dwa zdjęcia chrzesnicy na płótnie, efekt super :-)
      A co do Waszej galerii to jest mega fajna!! Myśleliśmy z Tata W. O podobnej, ale póki co to dopiero ramek nakupowaliśmy, a zdjęć brak bo nie potrafimy wybrać. No i najwazniejsze, musimy pomalować ścianę bo Witoldo nasz chciał się sam za dekoracje pokoju zabierać :-D

      Wiola

      Usuń
  5. świetny efekt- jestem pod mea wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowo to wygląda:) M.K-G.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebiscie wyszlo!
    Najbardziej mi sie podoba to....... ze sa wszystkie zdjecia czarno-biale!
    Koniecznie zgapiam :P
    -
    Ps. .....Diego widze !!!!!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ściana!! Też mamy podobną i to w takich samych kolorach :) ale mniej ,ale tylko dla tego ,że zaczęłam i nie skończyłam ,teraz muszę się zmotywować i skończyć ,może będzie tak jak u Was ładnie :)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Łucja i Wy. Bardzo mi się podobają te czarno-białe, rodzinne wspomnienia. Te amerykańskie domy gdzie przy schodach, kominkach, w salonach wiszą w ramkach przeróżnych zdjęcia rodzinne zawsze mnie ujmowały... bo od nich ciepło bije i chce się w takim domu być chociaż gościem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne! Bardzo mi sie podoba:-) Luska oczy wielkie widze od narodzin:-)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, Jestem wielka fanka Pani córki i Pani.
    Sama mam coreczkę ale dopiero 9 miesięczną. Sledzę wszystkie wydarzenia.
    Czy może mi Pani podać pod jakim loginem mam szukać P WAS na allegro :)
    Pozdrawiam Serdecznie,
    Agata
    agataplochocka@wp.pl

    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie, zapraszamy do współpracy - www.parzuchowscy.com.

    Edyta Parzuchowska

    www.facebook.com/parzuchowscy
    www.parzuchowscy.com

    OdpowiedzUsuń