9 cze 2015

Koty- update


jak już zapewne większość wie, jestem kociarą- straszną! :)
gdy jeździmy do mojej mamy ( Babcia A ) zabawki nie są ptrzebne
bo są koty, dokładnie 5
jeszcze niedawno była szóstka ale moja Malizna zaginęła
o kotach pisałam ponad 2 lata temu klik

obecnie na stanie jest jeszcze Szafir i Kocilla 
( która to nie raz pojawiła się w instaMiksie )
oba adoptowane 

ciężko uchwycić je razem z Lu na zdjęciu
najśmieszniejsze że Łucja bardzo chce się bawić czy pogłaskać Kocillę 
ale się boi śmiesznie to wygląda, bo ta chętna do miziania ale Luśka 
podskakuje i ucieka jak tylko się delikatnie o nią otrze 
może rozmiar ma tu znaczenie bo kotka jest jak średnich rozmiarów pies :D

wszystkich koteczków nie sfotografowałam bo jak wiadomo chodzą swoimi ścieżkami 
a Fiti- o którym pisałam z zalinkowanym poście 
chowa się jak tylko podjeżdżamy pod dom moich rodziców
praktycznie wtedy widziałam go po raz ostatni, chociaż żyje... 
tamtego dni Łucja zaczęła pełzać więc kot woli się chować na kilka godzin 














Bubek


Szafir














bluzka i szorty- h&m; kurtka- zara; buty- mini melissa; spinka- kolalle


5 komentarzy:

  1. Sofie by je chętnie wyściskała ;) rośnie mi wielka fanka zwierzaków... zwłaszcza kotów i psów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się boję kotów -też zawsze podskakuje jak jakiś kot ogonem się o mnie ociera

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam gdy byłam małym dzieckiem i moi dziadkowie mieli taką starą kocicę, ale na prawdę starą ;).
    Tak ją kochałam, była bardzo spokojnym zwierzaczkiem... później przyszedł czas na kolejne "młode" koty, żaden z nich nie był tak uroczy jak ona ;)
    Zapraszam: http://laydymami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za kotami nie przepadam , ale za to moja M uwielbia :D może i bym jakos przeżyła kota w domu o podobają mi sie te bez sierści ! :) ale moj M tez nie lubi i na kota sie kompletnie nie zgadza .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się sfinks marzy lub dewon rex ale stary Uczulony :))

      Usuń