19 cze 2015

Stylówka by Lu #2


nigdy nie lubiłam gdy ktoś o zestawie ubrań jakie na sobie ma Luśka mówił- stylizacja
nie pasuje mi to bo ja stylistą nie jestem 
z racji iż Łucja praktycznie codziennie się sama 'stylizuje'
 postanowiłam stworzyć nowy cykl 
mam zamiar pokazywać tu te 'ciekawe' zestawy ;)

nr 1 znajdziecie TU

szału nie będzie bo upodobała sobie kilka rzeczy w których mogłaby chodzić na okrągło
jedna z nich jest bluzka w panterkę ( kosztowała całe 9,90 )
dla niej to sukienka jakby się kto pytał :P
na całe szczęście pozwala sobie założyć pod SUKIENKĘ spodnie/ spodenki 


no i dziś mały sukces- pierwszy raz sama założyła sobie skarpetki
( jedna szara, druga różowa <3 )

#jakchcetopotrafi

















bluzka- pepco; spodnie- SH; kalosze- decathlon; korona- nununu


4 komentarze: