28 maj 2015

jestem dumna



jestem dumna bo Łucja pierwszy raz skompletowała sobie pasujący do siebie zestaw ubrań ;)
do tego nigdy wcześniej nie miała takiego na sobie
( żeby nie było, że tylko z tego powodu jestem z niej dumna )

nie zabraniam jej łączyć nie pasujących do siebie wzorów czy kolorów
ale staram się mówić jak mam taką okazję że coś do czegoś pasuje
np. wybierając spinkę jaka mamy wpiąć we włosy
ostatnio zaczepia mnie 'mam to pasuje, patrz ' <3

na zdjęciach troszeczkę zaspana, bo to 'sesja' z rana
kiedy to Kosma jeszcze śpi a ja przebieram Lu, robię jej śniadanie etc
tego dnia były jeszcze puzzle, układanie lego i gdy tata wstał ganianie helikopterka
żeby nie było- nie była to pierwsza rzecz jaką zrobił po wstaniu PTata :P




























poniżej mina Lu po strąceniu samolociku różdżką :D

tunika- poudre pour bebe; leginsy- h&m ( SH ); spinka- kollale




3 komentarze:

  1. Lu jak zwykle urocza :) ale pytanie mam trochę z innej beczki ;) kiedy jakaś wyprzedaż po Lu ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre pytanie :) ( nie)stety nie mam co sprzedawać póki co :P ale na pewno jak już coś znajdę to pojawi się info na facebook'u

      Usuń
  2. Ok, to w takim razie czekam cierpliwie i obym była jedną z pierwszych osób widzących post ;) ;)

    OdpowiedzUsuń