30 sty 2016

tak trudno...


tak trudno o ładne zdjęcia gdy do 16 Łucja jest w przedszkolu...
na szczęście z dnia na dzień coraz więcej światła mamy, coraz później zaczyna zachodzić słońce
kolejny problem złapać ją gdzieś we wszechobecnym bałaganie
ubiera się sama, 
ostatnio przeżyłam szok gdy odebrałam ją z przedszkola i była w innym stroju niż rano...
spakowała do plecaczka ubrania na zmianę i po leżakowaniu zmieniła kreację?!


gdy miała tak z półtora roku, szybko i sprawnie się poruszała
śmiałam się że do zdjęć pozowała plecami
później przyszedł etap " nie chcę zdjęcia"
a obecnie problem mam by uchwycić ją z 'normalną' miną
gadułą od zawsze była, ale nie spodziewałam się że będzie to problematyczne przy fotografowaniu :)

 zestaw z 'sesji' oczywiście by Lu 
był to pierwszy z 4 dzisiejszego dnia 

#takasobota























spódnica, buty- zara; bluzka- h&m; leginsy- lidl






2 komentarze:

  1. Przechodziliśmy te same etapy i u nas też właśnie problem by uchwycić normalną minę. Najlepiej zdjęcia z zaskoczenia lub ukrycia robić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas Kubuś. Ma dalej taki etap.. masakra! A zdjęcia i tak są piękne 😊

    OdpowiedzUsuń