8 kwi 2014

little sis


kiedyś pisałam, że czasem tak bywa, że przyjaźnie internetowe są silniejsze niż przyjaźnie do podstawówki
mnie i Ciocię A 'połączyła' miłość do ubranek z zary ( co widać na zdj :) )
spotykamy się dość często a dziewczyny nasze super się ze sobą bawią 
czego w sumie po minie Łucji nie widać 
ale wiadomo, że czasem różnie bywa z humorami
teraz Luśka na etapie 'to moje' i interesuje się tym co akurat inne dziecko trzyma

atrakcyjność zabawki wzrasta wprost proporcjonalnie do zainteresowania nią innego dziecka! 

ŻYCIE :)


Lucjusz po zupie pomidorowej wymagała kąpieli 
i tak musiałam ją w coś ubrać, to dopasowałam jej strój pod Małą L
wyglądały uroczo, jak siostry

jakbym się postarała to L mogłaby być siostrą Lu :P


























obie Panny od góry do dołu- zara :)



12 komentarzy:

  1. Super ciuszki!!! Szkoda że Ja nie mam zary na miejscu jedyne co przez internet mogę zamówić ale czasem fajnie by było się tam przejść i wybierać coś na żywo:):)
    To może czas postarać się o rodzeństwo dla Lusi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma roczną siostrę cioteczną 2 km od nas, a w sierpniu rodzi się druga, która będzie mieszkała nad nami także rodzeństwo będzie :P my już chcieliśmy, tylko sobie tak wyliczyłam, że musiałoby się w tym roku urodzić, ale się nie udało... no i teraz dopiero za 3 lata jak studia kończyć będę ( a jeszcze nie zaczęłam )
      hehe

      Usuń
    2. Zazdroszczę studiów.U Nas nie ma fajnych kierunków które by mogły mnie zainteresować a do tego wracam do pracy dziś więc bym tego nie pogodziła...My wstępnie jak rozmawialiśmy z T,stwierdziliśmy że jak dobrze pójdzie to pod koniec tego roku starania zaczniemy:):D Mam nadzieję że te plany się ziszczą:)

      Usuń
    3. My planowaliśmy zacząć w czerwcu lipcu tego roku, coby na 3 urodziny Lu braciszka "sprezentować " ale jednak wolę czać szkołę bo mam już 4 lata w plecy ;/

      Usuń
  2. oj kochana uroczo wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziaki kochane:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie wyglądają :D
    Kochana z zabawkami to norma w tym wieku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyny super razem wyglądają ;)
    u nas też etap "to moje" robi furorę, zaraz matka do psychiatryka się przez to dostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hyhy ... no świetnie wyglądają ,co to by było gdy tak było więcej i wszystkie tak samo ubrane :D hyhy :))
    Luśka jakie ma długie włoski i ten kucyk -powala mnie :)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie dziewczynki !!
    Lu wyglada poważnie bardzo ;) 😘😍

    OdpowiedzUsuń