10 kwi 2014

misz masz




sweterek- F&F














bluzka- KOTM; spodnie- zara



zestaw idealny ;) 
na brudasa, zaraz po śniadaniu...
miała być tylko przymiarka czy rozmiar dobry ( spódnicy i butów) 
ale tak się dziecku spodobało, że zdjąć nie chciała
tańce skoki i oglądanie się w lustrze z każdej strony <3
















bluzka- mosquito; leginsy- babcia A; spódnica i buty- zara





oj ciężko było Luśce zrozumieć dlaczego plac zabaw po deszczu jest pusty
' mama, gdzie dzieci? nie ma dzieci?!'
smutek i bunt na buzi wypisany...








płaszczyk, buty- zara; leginsy- Babcia A; komin- no name ( już Luśkowa własnosć); beret- zara ( sale )


12 komentarzy:

  1. Cudne fotki. A jaki macie rozmiar spódniczki Zarowej i balerinek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spódniczka 12-18 miesięcy
      a buty 22, za duże... tylko się trochę boję, ze jak naga jej do nich podrośnie to w podbiciu będą za ciasne... i jestem w kropce! :/

      Usuń
  2. normalnie miny mistrzowskie... uśmiech boski <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Luska coraz bardziej jest do Ciebie podobna :-)
    Bosko wyglada w tym płaszczyku <3

    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  4. Lu Cudna!!! Ja w tych butach jestem zakochana, ale kurczę boje się, że z rozmiarówką nie trafię. N. ma niby stópkę 13 cm i nie wiem, czy brać 22, czy może już 23 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam dylemat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby ktoś zafundował mi taką kieckę jak ta Lu też tańczyłabym w niej od rana... brudna, czy czysta najważniejsze, że uśmiech nie ustaje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mojemu nawet nie przeszkadza padający deszcz i brak dzieci na placu zabaw - husiu musi być :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska jest. A te uśmiechy aż sama śmiałam się pod nosem :)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe serio serio nie moge patrzeć na Lu bo wtedy myśle tylko o rodzeństwie dla Jaska i to oczywiście nie męskim ;)

    OdpowiedzUsuń