3 sty 2013

2013 początek


jakbym miała opisać co się działo od ostatniego posta to wyszłoby niezłe opowiadanie
pierwsze Łucyjowe święta
8 miesiąc życia...
Sylwester/ Nowy rok
w między czasie awaria laptopa ( oczekujemy na odzyskanie danych z dysku, cała galeria zdjęć Lu 'zaginęła')
2 zęboe
itd.

no i w prezencie mikołaj przyniósł mi Canona 650D
moja nowa miłość
do tej pory byłam przyzwyczajona do fotografowania lustrzanką z 'zewnętrzną' lampą błyskową 
gdy wybieraliśmy aparat okazało się, że nigdzie nie ma tej na która się zdecydowaliśmy, trzeba zamawiać... nie wiem kiedy będzie, o ile będzie!
niestety zdjęcia już nie mają takiego uroku,
ALE...
nie ma co narzekać, tylko być grzecznym i liczyć, ze Mikołaj dowiezie w końcu lampę! 









koszula- zara
jeansy/leginsy- H&M






Łucja trochę mniej "naleśnikowata"
przemieszcza się na swój własny sposób- trochę podpełźnie, trochę się podopycha... turlanie wychodzi najlepiej i zdecydowanie jest najłatwiejszym sposobem 'na dotarcie do celu'

kilka dni temu w kąpieli zaczęła podnosić się do stania ( jestem w szoku i jednocześnie trochę przerażona, bo jeszcze samodzielnie nie siada) 
wolę jej podać dłonie( palce) niż pozwolić aby się wspinała po brzegu wanny!
a gdy już stanie na proste nogi jest taka radocha jakby ja ktoś próbował załaskotać...







a oto nasza dzisiejsza kolacja:





a na koniec świąteczny dodatek





all- H&M


ostatni spacer w 2012 roku



leginsy-H&M
płaszczyk- zara
berecik/rajtki-H&M

kocyk- dzieło babci! 


4 komentarze:

  1. Ciaooooooooo!!!
    Niektore zdjecia Lusi widze po raz pierwszy...
    Nie chce przegapic zadnego! dlatego stronka juz jest w ULUBIONYCH! :-)))
    Buziaki od Diegitosa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam zaplanowane też porty retrospektywne ale przez utratę całej fotograficznej dokumentacji przepadło... ale jest szansa, tak wieć zdj których nie widziałaś z pewnością będzie więcej :)

      Usuń
  2. Nie chciałaby Pani sprzedać tego płaszczyka Zara i czapeczki H&M? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czapeczki już dawno nie mam, a z płaszczyka Panna mi powoli wyrasta i miałam taki plan :)
      jeśli jest Pani zainteresowana to zapraszam na priv na fb
      https://www.facebook.com/lululifegalery?ref=hl

      Usuń