30 sty 2013

BLW


kiedyś samą myśl o rozszerzaniu diety Łucji byłam przerażona
co? kiedy? jak?
aż trafiłam na wzmiankę o BLW
Baby Led Weaning
rewelacyjna metoda
gdy poznałam teorię, już się nie mogłam doczekać początku naszej przygody z BLW
tym bardziej, że Lu papek nie tknęła...
obraza na łyżeczkę przeszła jej z miesiąc temu i ewentualnie zje starte jabłko
czy słoiczkowy deserek- też nie zawsze
jest wyjątkowo mięsna, do parówek i boczku (?!) aż się trzęsie
z pewnością nie odziedziczyła tego po mnie!
hitem od zawsze jest pomidor 
po raz pierwszy spróbowała go gdy miała równo 6 miesięcy
wtedy wystartowaliśmy...
wcześniej 'ciumkała' chleb- nasze wprowadzanie glutenu
a z zalecanym przemycaniem połówki żółtka co drugi dzień ( ? bez sensu mi się to wydaje)
 poradziliśmy sobie na swój sposób
na śniadanie dostaje jajecznice, którą ostatnio uwielbia
...



a oto kilka zdj z jedzeniowego archiwum































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz