4 sty 2013

za zamkniętymi drzwiami




gdy Lu urządza sobie drzemkę to mam chwilę na odwiedzenie mojego ulubionego forum lub obejrzenie nowego odcinka Grey's Anatomy 
( nie zawsze cały, bo kLucha najczęściej budzi się po 30 min)

-

z racji awarii laptopa, utraceniu danych z dysku 
postanowiłam przynajmniej szczęść zdjęć 'magazynować' w internecie 
gdyby tak się stało, że zgubię USB, padnie znowu dysk, a dysk przenośny zniknie w niewyjaśnionych okolicznościach
 to przynajmniej nie zostanę z niczym!!!

w ogóle przydałoby się wywołać część zdjęć, ostatnie na papierze mamy bodajże z lipca
i to też część tylko, bo babcia oglądając połowę przejęła...

zdjęć ( czyli postów) będzie sporo w najbliższym czasie, bo aparat mam od niedawna i póki co się 'bawię' 
ciekawe za ile mi się znudzi wieczne zdjęć robienie?!

hmmmm...











moje ulubione! idealnie wykadrowane... heh








nie są to jakieś super artystyczne zdjęcia,
to żadna zaplanowana i dokładnie przygotowana sesja
PO PROSTU życie!!!




omniomniom! penne z pomidorem...





no i po obiedzie trzeba się pozbyć resztek z włosów 
czy też
poupychanych w rękawy 
etc







2 komentarze:

  1. Zza zamknietymi drzwiami...
    Lu spi jeszcze na lozku?! Oj ciotka cos cie ta Twoja corka rozpieszcza!!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń