31 sty 2013

shopping




w końcu się zebraliśmy i działamy w temacie chrzcin
u księdza byliśmy, data ustalona
sala wynajęta, menu ustalone
teraz zapraszanie gości
no i to co najważniejsze kompletowanie kreacji
Łucja sprzedana dziś Babci na kilka godzin a ja wyruszyłam na łowy

sukienkę upatrzyłam na stronie Zary ale nie byłam do niej przekonana
bo biała!
płaszczyka zakupiliśmy na początku grudnia, mam trochę mieszane uczucia co do jego koloru
bolerko dorwane na wyprzedaży, przyda się też później
przy okazji kupiłam jeszcze szorty, podkolanówki i mini rękawiczki,
które idealnie pasują do czapeczki, którą udziergała Babcia
( jutro opublikuję zdjęcia na Modelce)

no i skoro sale nadal trwają to wstąpiłam do mothercare i dorwałam pajacyki
w moich ukochanych kolorach
o ulubionym deseniu
ZEBRA!

















all- Zara


pajace-Mothercare

chyba mam manie kupowania płaszczyków
kilka dni temu nie mogłam się powstrzymać i kupiłam kolejny
tym razem na wiosnę
przeceniony na 49zł!
znowu próbowałam wyliczyć rozmiar
z racji tego, ze ma podwijane rękawy jest dobry nawet teraz, tylko pogoda nieodpowiednia







płaszczyk- Zara



wczorajsza kLucha 


bluzeczka, spodnie- H&M
spineczka- Kollale
kocica- Pennula



na sam koniec, coby było śmiesznie swoją sukienkę znalazłam w zarze na dziale dziecięcym!
jest idealna, taka jaką sobie wymarzyłam ( no może odwrotne kolory byłby praktyczniejsze) i nigdzie dostać nie mogłam
przez przypadek przeszłam się po części sklepu dla większych dzieciaków 
przyznam że do końca nie wierzyłam, ze się zmieszczę w rozmiar dla 13-14 latki ale udało się i jestem szczęśliwa!










1 komentarz:

  1. Witam bardzo proszę o kontakt mailowy pozdrawiam e.baster@onet.eu chciała bym odkupić te pajace mothercare zyrafa

    OdpowiedzUsuń