8 sty 2013

skrzynia pełna skarbów




czas potrafi wszystko! nawet zmniejszyć stare skórzane skrzynie...

czerwiec- Łucja ma 2 miesiące i wydaje się juz TAKA DUŻA i kumata
dopiero z upływający czasem widzę, w jakim błędzie byliśmy i obecnie jesteśmy,
bo za pół roku będę wspominać dzisiejszy dzień
gdzie LU jest taka ruchliwa, robi 'pa-pa' czy bije brawo...

robiąc zdjęcia w tych walizkach chciałam aby w przyszłości nawet niedalekiej ( dziś gdy jest o pół roku starsza) ukazać jak Łucja szybko rośnie jak się zmienia
nie chodzi tylko o zmiany w wyglądzie, ale o wszystkie jakie zachodzą w naszym wspólnym życiu
te 6 miesięcy temu tam gdzie została położona tam leżała...
choć nie zawsze jej to odpowiadało
obecnie musiałam ją usadzić w walizce aby nie 'zwiała'

za te kilka lat może będzie mi dane oglądać Łucję siedzącą obok walizek a w nich ułożonego Małego człowieczka
( dla sprostowania- póki co nie planujemy rodzeństwa )
























sukienka- H&M


ostatnio wspominałam o zdjęciach, które zawisły na ścianie u babci...
to zdjęcie wydaje mi się idealnym podsumowaniem dzisiejszego posta







"call to Dady!"




takie ładne zdjęcie i takie niewyraźne! szkoda...




bath time























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz