18 kwi 2013

kwiecień plecień



czasem słońce czasem deszcz
ale i tak wolę deszcz niż padający śnieg!
mam nadzieję, że do świąt Bożego Narodzenia go nie zobaczę:)

oto mały mix z jednego kwietniowego tygodnia:

sobota:













spodnie, beret- H&M
bluzeczka- reserved ( sale)
buty- H&M ( SH)
bezrękawnik- F&F ( w spadku) 


-

niedziela:


















płaszczyk-zara (sale)
bluzeczka- H&M ( allegro)
leginsy, kapcie- H&M
czapka- Little Rose

jeż Jeży- prezent
w końcu doszła do tego, że on jeździ!



-

poniedziałek:





















płaszczyk, szalik- zara
buty, beret- ( jw )
leginsy- zara ( sale)




-

wtorek:


futerko- zara (sale)
beret- H&M
leginsy, kapcie- ( jw )


-

środa:

























kapelusz- H&M
sukienka, kurtka,szal, buty- zara
rajstopy- zara ( sale )


-

czwartek:
























bluzka- Gap baby ( SH )
spodnie, trampki-  zara
szal- SH
kapelusz- H&Mza



18 komentarzy:

  1. Jaka piękna STYLÓWECZKA! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam na Was przez instagram i strasznie się cieszę.
    Łucja, masz boską stylówkę :)

    Zapytam jeszcze o buty, widzę, że preferujecie Zarę, jak ona Wam się sprawdza podczas stawiania pierwszych kroków?
    My mamy same "wyglądające" obuwie, a Młoda zaraz zacznie dreptać i nie wiem, czy przerzucać się na te wstrętne ortopedyczne pantofle.

    POZDRAWIAMY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie:)

      co do butów, trudny temat... te z zary kupowałam 'bo śliczne' zakładałam jej zazwyczaj tylko do zdjęcia/ na wyjście do wózka. teraz jak Łucja chodzi ( już prawie 3 tydzień) pogoda ładna to się tarasujemy i muszę jej coś zakładać na nogi, nie chcę jej zrobić krzywdy, a raczej jej stópkom tylko przez moje widzi mi się tylko dlatego, że buty do całości stroju pasują:( postanowiłam więc rozejrzeć się za specjalnymi, rozglądałam sie po sklepach, czytałam trochę na ten temat, podpytałam inne mamuśki i okazuje się że ortopedzi nie karzą zakładać ortopedycznych snadałków jak wszytsko jest ok. ważne aby but był dość wyskoki i ścisło był zapięty w kostce, dobrze też jak jest dość miękka podeszwa- plastyczna! aby takie początkujące dziecko zginając paluszki przy wstawaniu "ruszała się" cały bucik. w sklepie Bartka są w miarę fajne czarne lakierki- balerinki na rzep i chyba się na nie skuszę, będą pasowały do wszystkiego:) a miękkie buty ma podobno Clarks tez muszę odwiedzić..

      Usuń
    2. Wielkie dzięki za odpowiedź, zawsze dobrze poznać opinie innej Mamy :)
      Nam polecano jeszcze http://www.emel.com.pl/ i wizualnie mnie całkiem przekonują.

      Usuń
  3. Rewelacyjny post! nawet nie wiem co komentować! W głowie mi się kręci :) cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ ona ślicznie wygląda każdego dnia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko <3. A Lu to chyba maleńka jest, nie ?;) Czy takie tylko ujęcia? Bo moja Wiki ma 9 miesięcy i 75 cm gdzieś, drobniutka jest ale jednak wydaje mi się wyższa. Rajstopki są boskie , a Lu codziennie wygląda naprawdę prześlicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano jest malutka, miesiąc temu mierzyła 68cm, teraz wydaje mi się ( po ubraniach) widzę że z 1cm urosła:)

      Usuń
  6. Ostatnia stylizacja podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dodac nic ujac :)
    Co do butkow nam sie podobaja emele :))))
    Sa fajne wzory a i Diego zaczal (wkoncu) ladnie chodzic wlasnie w tych butach wiec goraco je polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak emele są piękne, widziałam na stronie kilka ( kilkanaście) cudnych modeli. Tylko chciałabym je na żywo zobaczyć...

      Usuń
    2. Flavia ja kupilam w sklepie Adas i Tosia. Przymierzalam malemu chyba ze 4pary zanim kupilam :)
      na forum wyslalm Ci linka ze sklepami gdzie mozesz ich dotknac i zobaczyc :)

      Usuń
  8. O Matko! Ale Ślicznotka! I który kapelusik z H&M bardziej polecasz? nadal nie kupiłam..:P Piekna Łucja! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba biały, może dlatego że slomiamy za duży... A oba ten sam rozmiar mają??! Łucja za to go woli jak znajdzie go to zakłada sobie sama na głowę;)

      Usuń
    2. To chyba zdecydujemy się na biały! Dzięki za radę!:) Łucja cudnie wygląda w obydwóch! :) w ogóle piękne te płaszczyki macie dziołszki ah! szukam wszędzie dla Lenki na przyszłą jesień tego białego z Zary ale juz chyba nie do zdobycia. Zakochana jestem w nim!

      Usuń
  9. mamcia,ale stroisz maleńką! pięknie we wszystkim się prezentuje !

    OdpowiedzUsuń