4 kwi 2013

tuli-tuli


KONIEC!
wywieszać prania to ja nigdy nie lubiłam,
 teraz nie mam wyjścia i muszę robić to od razu gdy pralka się wyłączy/ odblokuje
powód?! Łucja mnie do tego zmusza...
gdy robi się cicho, wiadomo że coś już kombinuje, psoci
na tapecie obecnie jest 'wywieszanie' mokrych ubrań!

przyznaję, ze wcześniej potrafiłam nawet 4 razy włączyć pralkę z tą samą zawartością, bo:
a to mi się nie chciało
a to wyszliśmy z domu i nie było jak tego zrobić
zapomniałam
etc
teraz nie ma zmiłuj;)
córcia wychowuje mamusię!

-
nie ważne co ważne by przytulić się dało
szkoda, że do tulenia się do rodziców już taka chętna Lu nie jest...

TAK TO SIĘ ZACZYNA














































16 komentarzy:

  1. Ale cwaniara :D
    U nas jest tak solidne zamknięcie w drzwiczkach, że czasami sama mam problem z ich otworzeniem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tak samo jak u misiowej mamy :)
    2 chlopow mialo by broblem z otworzeniem dzwiczek. Aaaaa i mamy blokade na dzieci :)
    Uwielbiam Lusie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczesciary;p Pan Tata nie pomyślał kupując pralkę no ale to było dlugooo przed Łucja;)

      Usuń
  3. Słodko, super, pięknie i jakie szczęście na buzi :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się napatrzec jak Luśka się zmienia ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosną nam tę dzieciaki;) ja w szoku jestem jak oglądam zdj z początku bloga ( liatopadowe) jaki tam łysolec była:)

      Usuń
  5. Jak ja się ciesze, że my mamy pralkę otwieraną od góry! :D
    Śliczne zdjęcia, a pierwsze to mi się wyjątkowo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. heheh mówiłam, że program jej się znudził w pralce to chciała zmienić i zrobić po swojemu :D
    kochana jest :)

    hehe dziś stwierdziłam z M. , że LU to idealna synowa dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już zajęta- "sprzedana" Diego:)

      Usuń
    2. Ej no!!!! Za duzo tych kandydatow!!!
      Trzeba syna nakierowac.... jakies kwiatki, kolacja przy swiecach.... a moze wzialby Lulu na ZAKUPY???? :D :D :D

      Usuń
    3. Hehe będziemy walczyć ;)) o względy Panny Luśki ;))

      Usuń
  7. moja forumowa ulubienica :) :) łobuziak kochany!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziuchna!!! :)
    Uwielbiam te ich tłuściutkie fałdki na nóżkach :)
    Ciekawe czy Franek tak chętnie będzie mamie pomagał :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy
    franciszkania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha! Janek ma parcie na ściąganie prania z miski, jak juz je wyjmę z pralki - takie "mamo, no pośpiesz się, ja już kończę swoją pracę, a ty się obijasz...";-). Uwielbiamy mycie podłogi czystym białym praniem. Łucja prześliczna. Komentarz zostawiam tu, ale jeszcze powiem, że podbiłyście moje serce tą stylizacją z szarą czapką, bluzką w paski i najfajniejszymi tramposzami (sama bym takie chciała;-)). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń