11 kwi 2013

SPRING




Wiosna, obecnie temat no. 1
chyba wszyscy mamy serdecznie dość tej zimy, na śnieg osobiście już patrzeć nie mogę
chociaż widok topniejącego mnie cieszy!

w końcu przyszedł czas na wiosenne "stylizacje"
powoli też zaczynam spisywać letnią listę must have

Lu spacerowo tarasowo
no i całkiem nieźle idzie jej chodzenie w butach,
obawiałam się tego bo jednak to nie to samo co na boso
poza tym Łucja ma malutką stopę ( rozmiar 16-17)
i wszystkie buty na nią za duże (r 18- mniejszych nie było) 























































od dziś zdjęcia będą 'podpisane' bo zauważyłam już w kilku miejscach, że ktoś gdzieś 'podkrada'







bluza, buty- zara
płaszczyk- zara ( sale)
jeansy- H&M
czapka- Little Rose









11 komentarzy:

  1. Piękny płaszczyk upolowałaś...
    Lu jest prześliczna!!!

    Właśnie jak można podpisać te zdjęcia bo jakoś nie mogę do tego dojść.Technologia nie jest dla mnie zbyt łaskawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet otwierając w paint'cie możesz:)
      ja ściągnęłam sobie picase i tam dodaję tekst na zdjęciu
      to najprostsze sposoby:)
      -
      płaszczyk upolowany na zimowej wyprzedaży, zastanawiałam się czy w ogóle będzie dobry- udało się:)

      Usuń
    2. o super bo też mam Picasa:)
      a warto zabezpieczyć zdjęcia szkrabów...

      No dzieciaczkom ciężko kupić ubranka tak szybko rosną...
      Ale zawsze jest możliwość zwrotu

      Usuń
    3. A propos filmik Lusi z całusami mnie rozbroił do łez:)

      Usuń
  2. U nas też już w wkrótce spacerowo :D
    Co do małych stópek to Sofka ma dokładnie ten sam rozmiar nóżki i na dodatek wysoki przegub, wiec nie jest łatwo znaleźć buciki. Ostatnio objechaliśmy kilkanaście sklepów w Poznaniu i nic, dalej szukamy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba podpisywać. My już mamy za sobą bardzo przykrą sytuację, kiedy zdjęcie Lenki zostało perfidnie wykorzystane w reklamie na ALLEGRo...co do zdjęć! cudo! :) ślicznie wygląda w tym płaszczyku i czapie z wielkim kwiatem!:) Dziś u nas niestety deszcz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas też dziś deszczowo, a te zdjęcia są z poniedziałku chyba:)
      -
      i jak się skończyła historia z allegro?! ja to bym napisała czy to córka jest na zdjęciu i ciekawe co by odpisali... chyba można to zgłosić?! my na fb mieliśmy spięcie z funpage zary, spokojnie do sądu z tym iść!

      Usuń
  4. REWELACYJNIE!!! Płaszczyk śliczny! Chcę go dla siebie! Zdjęcia piękne :) Jejku kto je podkrada!!!?? A to ... !!! Ja też polecam Picassę do obróbki i podpisywania zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. LU kiedyś podbije Mediolan Paryż i inneee wybiegi prawdziwa z niej modelka .
    W tym plaszczyku wyglada rozkosznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lu jest prześliczna i tak stylowo ubrana:) Bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam i zapraszam do nas
    juliettafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski płaszczyk ! <3 Lu jest cudowna , i ten uśmiech :)
    Uwielbiam patrzeć i czytać. I myślę sobie wciąż "o jej, moja W. za 3 miesiące też będzie już miała roczek ;) " .No i ubranka z Zary. Zdecydowanie też jesteśmy fankami obie. I ja, i Wu.
    Zapraszamy do nas www.wikilistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń