22 kwi 2013

pierwsze buty


gdy dziecko stawia pierwsze kroczki 
pojawia się dylemat dotyczący pierwszych porządnych bucików...

przewertowałam niejedno forum, wypytałam inne mamuśki
i wyciągnęłam swoje wnioski.
Łucja ma niezłą kolekcję modnych bucików, ale niestety nie są 'najzdrowsze'
chodziła w nich jak kaczka, a w niektórych w ogóle nie chciała/ nie umiała chodzić...
pytanie co ważniejsze, wiadomo że buty dopełniają strój, ale czy warto kosztem krzywych nóżek?!
dlatego też postanowiłam kupić specjalne,
 postawiłam na polecaną przez znajomą ( E. dziękuję) firmę Clarks
wygooglowałam sobie i wybrałam model w neutralnym kolorze, na różowe z kwiatkami nawet patrzeć nie chciałam
udałam się do najbliższego sklepu firmowego
no i zostałam sprowadzona na ziemię,
Galeria Handlowa w Warszawie
w rozmiarze Łucji ( 17,5- najmniejsze) był tylko jeden model- różowy z kwiatkami
no ale przecież w czymś chodzić musi
jak założyłam je Luśce chodziła jak na boso, są rewelacyjne!
no i zaczęły mi się podobać :) 



































koszula- H&M ( SH )
spodnie- F&F
szal- zara
beret- H&M
buty- Clarks








14 komentarzy:

  1. Właśnie też myślę nad pierwszymi bucikami. Niby najzdrowsze są modne teraz "paputki", ale czy to dobre na zimny beton do chodzenia?
    Popatrzę na te z Clarksa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My właśnie chcemy kupić Clarksy albo Geoxy, bo maja malutkie rozmiary :D no i chyba kupie sandałki lekko zabudowane z przodu, by sobie nic w paluszki nie zrobiła...

    Pozdrawiamy u nas dziś znów bardzo ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle ślicznie u was, bardzo lubię buty Clarks :)a Wasze są śliczne - czasem fajnie mieć coś różowego, a nawet różowiastego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak się wzbraniam przed tym różem, a ostatnio zdałam sobie sprawę że 2/5 garderoby Lu jest właśnie w tym kolorze :D jakoś żyję z tym :)

      Usuń
  4. Od lekarza wiem, że najistotniejsze są teraz odpowiednie KAPCIE, bo dziecko w domu chodzi najwięcej w tym wieku... Z Befado podobno są dobre, ale my mamy problem, bo nasza W. uparcie w kapciach chodzić nie chce. Buty na wyjście znosi jakoś, ale po domu opcji nie ma...A do tej całej kolekcji bucików z Zary czy innych sieciówek (znamy ten temat;) ) można na allegro zamówić wkładki na indywidualne zamówienie idealnie wyprofilowane do małej stópki, także mogą być i piękne i zdrowe. Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno najzdrowiej dla dziecka jest chodzić boso:)
      ja Łucji kapci już raczej nie zakładam ( tylko do babci je zabieramy lub skarpetki antypoślizgowe- mamy jedną parę:P) po domu biega gołymi stopami, dobrze ze już jest co raz cieplej...
      -
      z ta wkładka fajny pomysł, ale nie zmienia faktu że podeszwa buta nie jest elastyczna, i dziecko stawia całą stopę płasko;/

      Usuń
    2. Podobno najzdrowiej jest chodzić boso ..ALE jak powiedział mi lekarz, jeśli dziecko chodziłoby po piasku czy trawniku, a nie twardej powierzchni typu podłoga. Stąd właśnie mówił mi, żeby zainwestować w dobre kapcie, bo skoro podłoże twarde to ważna ta idealnie wyprofilowana wkładka, żeby np.płaskostopia nie było później. Tak więc u nas w zarowych się wkładki sprawdzają a z kapciami póki co walczymy;)

      Usuń
  5. Buty butami ale jaka DRESIARA z Lucji bombowa oczywiscie nutka elegancji musi byc:-))
    WOgole jaka ona ma juz grzywe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te buciki! :) i Łucja pięknie się prezentuje, jak zwykle!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zauroczona wyglądem bloga, treściami i zdjęciami Łucji ... przepięknie!
    Co do pierwszych butków u Nas były Bartki i sprawdziły się całkiem nieźle
    WASZE jednak też prezentują się genialnie, a gdy radość dla nóżki
    to przecież radość dla pierwszych poważnych kroczków!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. i do mnie nie przemawiają te kolorowe nawet śmiała bym stwierdzić lekko kiczowate buty do nauki chodzenia...
    sama mam zboczenie na punkcie butów...
    i będę musiała długo szukać żeby wybrać coś co będzie w ogóle wyglądało i nadawało się do pierwszych kroczków...

    zapraszam na nowy post
    http://franciszkania.blogspot.com/2013/04/rock-style-mom-and-son.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny artykuł! Niestety wielu rodziców nie zdaje sobie sprawy jak ważny jest wybór odpowiedniego obuwia dla dzieci. Nie warto w tej kwestii szukać kompromisów – w końcu to od naszego wyboru zależy prawidłowy rozwój stóp dziecka.

    OdpowiedzUsuń