16 kwi 2013

letniaczek


od jakiegoś czasu wybieram się na zakupy
przed spisaniem listy must have postanowiłam zanurkować w szufladach 
i sprawdzić co tak ciekawego się znajdzie
myślałam, że nie będę miała w co Łucji ubrać jak temperatura skoczy powyżej 25 stopni
aż w szoku byłam ile się tego znalazło!
nie mogłam się tez powstrzymać i wcisnęłam Potworro w jeden z zestawów
oto efekty






















bluzeczka- SH
kapelusz- H&M
gatki- H&M ( allegro)


gdy Lu poszła spać to się troszkę pobawiłam











na liście zakupów póki co znajdują sie dwa rampersy, sukienka
i kapelusz z h&m'u na który poluję od dawna, ale jak na złość w odwiedzanych przeze mnie sklepach jeszcze/ już go nie ma


EDIT: właśnie mam do skreślenia z listy, sukienkę, jeden kombinezon/ rampers/ spodnium (zwał jak zwał) i znalazłam kapelusz! jupi
teraz tylko na lato czekać:)














7 komentarzy:

  1. Kurka ile Lu ma fajnych ciuchów! Z chęcią bym się z nią szafą zamieniła, gdybym tylko miała taki mały rozmiar :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, mam tak samo. Byłam pewna, że nic nie mam dla W. , otwieram karton a tam maaasa ubranek, które upolowałam rok temu na wyprzedażach. Nie ze wszystkimi trafiłam rozmiarowo idealnie (bo Dzieć mój od kiedy przemieszcza się człowieczo to wychudł strasznie i teraz to taka wysoka kruszyna;P)... BTW.. Ta khaki parka Lu jaki ma rozmiar ? Jak tylko będzie wyprzedaż, to jeśli tylko rozmiarowo nam się wpisze to rezerwujemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja aż tak odważna na zeszłorocznych wyprzedażach to nie byłam:)
      parka jest w rozmiarze 18-24 miesięcy (88cm) jestem w szoku bo myślałam że 12-18, na to wychodzi, że to póki co najlepiej wydane 50zł na wyprzedaży zimowej:)
      jeszcze na jesieni planuję jej ją zakładać, więc W zapewne wyrośnie do tego czasu...

      Usuń
  3. Ale zestawów!! Ja to muszę wybrać się na łowy :P

    Lu, jak zawsze piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ fajnie Lu będzie się nosić w lecie !!!! super!!! pozdr i w końcu udało nam się do was trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale macie fajne ciuszki! mmm będzie to cudne lato :) sliczne majteczki - pantalonki z falbankami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ten kapelusik właśnie chciałam go kupić. Cały czas się zastanawiam nad tym białym co ma Łucja albo nad tym...kupie chyba dwa a Tatuś Lenki mnie zabije ;P

    OdpowiedzUsuń