23 maj 2015

najpiękniejszy widok! RODZEŃSTWO ♥



mogłabym nic nie pisać, bo zdjęcia mówią same za siebie

to żadna ustawka!

kilka razy dziennie Łucja rozsiada się na łóżku między poduszkami 
i prosi mnie abym podała jej Kosmę bo chce go potrzymać
poprzytulać się 

jak już pisałam Mały jest siostrą bardzo zainteresowany 
może dlatego że robi dużo hałasu :P
wodzi za nią wzrokiem
czasem nawet gdy podaję jej go płaczącego uspokaja się u niej na rękach
a ona mu słodko 'ćśiiii..' do ucha woła 

<3

oczywiście nie siedzi tak pół godziny i się nie przytula, 
co można wnioskować po samych zdjęciach 
zaraz prostuje ręce odgina się do tyłu i mówi żebym go już wzięła :)

na początku była miłość na odległość 
teraz jest miłość ekspresowa 
heh

'sesja' na życzenie Łucji
robiłam fotki Kosmykowi, a ona poprosiła bym jej z nim zdjęcia zrobiła !
























4 komentarze:

  1. Świetny blog !
    Cudna notatka <3 ! Zostanę tutaj na dłużej !
    Pisz dalej <3 , co powiesz na spólną obserwację ?
    Jeśli się zdecydujesz zapraszam do mnie
    ja uczciwie się zrewanżuję <3
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż się na serduchu robi cieplej ! :)

    OdpowiedzUsuń