29 maj 2015

ootd Kosamatego

sweterek- newbie by kappahl ( allegro ); spodnie- f&f ( SH )

odkąd pamiętam zawsze chciałam mieć syna
podobno PTata nigdy wcześniej mnie nie widział tak zawiedzionej jak na usg w 18 tyg pierwszej ciąży Pan Dr stwierdził, że na 80% będzie dziewczynka ;)

ale bardzo szybko mi przeszło i zdecydowanie odnalazłam się w roli matki dziewczynki
sukieneczki, warkoczyki i różowe baletki <3

ale nie spełniałam się w 100 procentach!
teraz mogę w końcu zaszaleć w dziale chłopięcym 


-

póki co ciężko jest jeszcze cokolwiek o tym Maluchu powiedzieć 
ale zdecydowanie to typ wrażliwca :)
Lu na tym etapie wszystko miała w nosie...
Łucja pomimo zamiłowania do różowych spódniczek i tańca 'na paluszkach'
jest taką troszkę chłopczycą
bardzo ją ciągnie do chłopaków z sąsiedztwa ( szkolniaków)
najchętniej cały dzień by się z nimi ganiała wokół domu
po zaliczeniu "gleby" nawet nie zapłacze, otrzepuje podarte na kolanie spodnie i leci dalej
( tylko potem w kąpieli przezywa że zdarte, że kuku i plasterek potrzebny)  
ale to nie na temat :) taki mały off topic się wkradł...

koszula- f&f ( allegro ); spodnie- newbie by kaapahl ( allegro )




bluzka- zara; spodnie- newbie by kappahl ( w spadku )



bluza- zara; spodnie- disnay baby ( SH )



bluza- f&f ( SH ); spodnie- newbie by kappahl ( w spadku )



bluzka- f&f ( SH ); spodnie- newbie by kappahl ( w spadku )



koszula- zara; spodnie- newbie by kappahl

3 komentarze:

  1. Ubranka się super prezentują na modelu

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziak malutki ;) buziaki przesyłamy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny! <3 Ja miałam wręcz przeciwnie - panicznie bałam się, że to będzie chłopiec ;)

    OdpowiedzUsuń