3 mar 2013

Speedy Gonzales


przez ostatnie dwa tygodnie Łucja zrobiła przeogromne postępy 
nauczyła się siadać- tak długo na to czekałam!
ale ma to też swoje minusy, jesteśmy na etapie
'niechcący mi się siadło przez sen' kiedyś o tym pisałam...
kolejna nowa umiejętność- chodzenie przy meblach
dziś Potworro zrzuciło kubek z kawą na torbę od laptopa- na całe szczęście pustą!
wczoraj po raz pierwszy stanęła bez podpierania! 3 razy:)
do tego pokazała też że umie wchodzić po schodach...

tak długo 'naleśnikiem' była, a teraz nadrabia!
z jednej strony się cieszę, ale przeraża mnie myśl o ganianiu za nią gdy zacznie chodzić
rozważam zakupienie smyczy
 ( podobno ja na takiej byłam prowadzana)



















bluzka-H&M
szal, spodnie- zara
opaska- La Lilu





a to kilka popisowych min w wykonaniu Łucji










i na koniec, dzięki nowej umiejętności chodzenia przy meblach Lu dorwała się do czekolady! 









3 komentarze:

  1. Swietny pomysl z tym zdjeciem :-)
    W stroju Lulu przepijaja sie pierwsze promyki slonca!
    Chcemy wiosne!
    Diego jeszcze nie sprobowal czekolady! Za to czosnek na kradziocha smakuje najlepiej! :)
    Dziubek w wykonaniu Lucji jest mistrz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Minki sa po prostu wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dopiero dziś trafiłam na Twojego bloga, a że od niespełna 9 miesięcy jestem mamą bliźniąt, to tak przeglądam prawie od początku, z ciekawości jak to Lu wyglądała będąc w wieku moich bączków;).
    A a' propos wpisu, rozbawił mnie niezwykle tekst o niechcącym siadaniu przez sen;D. Moje maluchy są na etapie stawanie przez sen z mocno zaciśnietymi oczami, jest przy tym ubaw;D.
    Napewno zajrzę częściej;)

    OdpowiedzUsuń