8 mar 2013

śpioch


średnio drzemka w ciągu dnia trwa 30-40 min
gdy kładę się z nią to ponad 2 h potrafi przespać, ale wczoraj przeszła samą siebie...
nie wiem dokładnie ile spała, ale długooooo!
co chwila chodziłam sprawdzać czy oddycha bo to do Lu nie podobne tyle spać
nie mogłam w tym czasie nic zrobić, siedziałam i patrzyłam sobie na nią
nie mogłam też się powstrzymać od cykania fotek- w końcu mi nie zwiewała :)

wstała jeszcze trochę zaspana ale w wyśmienitym humorze
 OBY TAK DALEJ!!




































koszula- H&M (sh)
spodnie- zara (sale)
opaska- Momilio






9 komentarzy:

  1. No pieknie oni (D&L) nawet juz "razem" sypiaja :-)))))
    Czy panna Lulu ma nawet smoczki pod kolor ubran? :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha xD
    co do smoczków to nie przypadek, ma 6 różnych i o ile gdzieś ich nie wciśnie to raczej są 'dopasowane' ;p tak wiem! MATKA WARIATKA:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas dla odmiany snu brak ;(

    Pięknie wyglada jak jest zaspana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ty kasy wydajesz na te ubranka sa cudne szkoda ze ja sobie na to nie moge pozwolic na takie firmy i ilosc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko tak wygląda, dużym plusem tych firm są duże przeceny na których można kupić ciuszki za rozsądna cenę...

      Usuń
  5. uwazam jak poprzedniczka duza ilosc i kasa ale efekt cudowny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śmieszne, że komentarze odnośnie ilości ubranek i pieniędzy na nie wydanych pojawiają się pod postem z zestawem najtańszym z ubrankami z ciuchlandu i wyprzedaży :)
      co do dużej ilości to się zgadzam, po prostu nie mogę się powstrzymać, ale jest to kosztem mojej szafy niestety:)

      Usuń
  6. a kto powiedzial lub gdzie jest napisane ze zestaw jest z ciucholandu malo wiadomo no nic jak ma pani kase na tyle rzeczy to tylo sie cieszyc niektorzy moga o tym tylko pomarzyc a w sumie i tak dziecko szybko tego wyrasta i czasem jeden ciuch ubiera raz czy dwa i jest za maly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyraźnie jest napisane (sh)- second hand! i dziwne bo mimo dużej ilości ubrań nie ma takich coby były założone max 2 razy, może dlatego że Łucja jest malutka, wcale szybko nie rośnie! nosi ubranka w rozmiarze 68-74 ( które nosi od pół roku, wcześniej miała podwijane nogawki rękawy!)

      Usuń