11 cze 2013

crocs'y



na początku lipca jedziemy na urlop
jak rok temu kierunek Suwałki ( dokładnie nad jezioro Wigry)
jeziorko( piach/woda), lasy, pola, zwierzątka- agroturystyka
z racji tego, że jedziemy na wieś Lu potrzebowała butów...
nie wyobrażałam sobie jej w słodkich sandałkach biegającej po wyżej wymienionych  terenach 
tak więc podsunął mi pomysł Luśki kolega Leon, który ostatnio zaprezentował nam się w crocs'ach
 Lu ma małą stopkę więc wielkiego wyboru nie miałam,
róż lub błękit
oczywiście też się nachodziłam, żeby je znaleźć
chciałam aby Łucja je przymierzyła, bo nie było powiedziane że będzie jej wygodnie
i pytanie czy będzie umiała w nich chodzić?!
w sklepie oczarowała Panią ekspedientkę
musiałam też ją łapać, chciała wybiec ze sklepu w niebieskich ;)

różowe mini crocs'y wyglądają słodko
mŁodej chyba tez się podobają bo się do nich tuli (???) są też dobrym gryzakiem!





































koszulka- zara kids (2-3 lata)
spoednki- H&M
spinka- Kollale













bluzka-H&M
spodnie- zara
opaska- Momilio

21 komentarzy:

  1. Lu jest cudaśna :)
    crocsy fajowe,
    pytanko tylko czy nie pocą się jej w nich stópki ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku się pociły, ale tylko troszkę,
      dziś już tego nie zaobserwowałam:)

      Usuń
  2. Dostałyśmy w prezencie od cioci Crocs'y w rozmiarze 21 :(, a że Sofka jak wiesz ma maleńką nóżkę 18 w porywach 19 tego lata w nich nie pochodzi, a za rok obawiam się ze będą za małe. No cóż możemy jedynie na nie popatrzeć są tez różowe tylko ciutkę ciemniejsze od Lu.

    Łucja prezentuje się bosko, a biała koszulka miodzio :D

    Kochane nie chciałybyście spineczek Kollale? u nas za dożo włosków i te najmniejsze co mamy już się nie sprawdzają :D

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spineczki?!
      na początku pomyślałam biorę, ale potem przypomniało mi się że zbieram na samochód
      i zastanowiłam się czy jest sens, Lu i tak ściąg te co ma, więc podziękuję :)))

      Usuń
    2. Moje drogie tylko za wysyłkę zwrócicie, budżetu samochodowego nie naruszę:D (mam 2-3 na wydaniu reszta pasi) to przemyśl raz jeszcze :D

      Usuń
  3. my też mamy crocsy i jestem nimi bardzo miło zaskoczona i zadowolona, idealne do ogródka w naszym przypadku i do piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest!
    Sama zastanawiałam się nad crocksami dla mojej Młodej, ale jeszcze się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie, jak się Lu chodzi w crocs'ach ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś z jednym spała, potem się z nim kąpała, więc chyba je lubi
      myślę, że są wygodne, bo przynosi je i pozuje żeby jej założyć,
      już na boso po domu nie chodzi... wcale mnie to nie cieszy,
      bo bosa stopa najzdrowsza!

      Usuń
  6. Luśka wygląga czarująco jak zawsze. Pierwszy i drugi zestaw czad!!
    A kroksy też kocham, chociaż moje zmniejszyły się od słońca :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. my juz mamy 3 pare...pierwsza para "nierożowa" z serii z Mickey Mouse ( czerowo białe) idealnie sprawdziły się na kamienistych plażach Turcji i ie tylko :)..obecnie córka preferuje crocsy z Hello Kitty ..Lu jest super ...pozdrawiamy Anna i Nina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucja ma croksy z seri baby ( 17-19 rozmiar) do wyboru był tylko róż i błękit:)
      mam nadzieję, ze Lu nigdy nie będzie miała fazy na Hello Kity, bo ja strasznie nie lubię ( żeby nie powiedzieć- nienawidzę) HK!!
      pozdrawiam :)

      Usuń
    2. ..niestety wiek 3,5 ma swoje prawa...ja również wybrałabym jednolite no i bez HK ..córka zadowolona i to najważniejsze ..pozdrawiamy :0

      Usuń
  8. Ostatnio w slepie ogladalam Krosy ale mamy gumowe niebieskie najeczki o takie: http://www.riccardo.pl/dziecko/buty-dla-chlopca/sandaly/nike-sunray-protect-blue
    do biegania po piachu i wodzie tylko i wylacznie dlatego sie nie skusilam na zakup rosow. Swoja droga ja polecap ogromnie NIKE SUNRAY PROTECT. Sa boskie!
    Spodnie wiazane na tasiemke cudo - jak ja je moglam w zarze przeoczyc????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne te butki ( cena jak za crocsy;))
      -
      może w Twojej zarze tych spodni nie było, ja z trzech do których chodzę znalazłam w jednej do tego dobry miesiąc bo zauroczeniu w sklepie online:)

      Usuń
    2. no my też te sandały Nike mamy :)

      Usuń
  9. Super, że jej spasowały :)
    Dla mnie crocsy to takie małe butowe brzydactwa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, ale te są tak malutkie ( mniejsze od mojej dłoni) że aż słodkię do tego ten cukierkowy kolor:)

      Usuń
  10. Piękna Lu! oh nie mogę doczekać się kiedy Lenka bedzie chodzic w Crocsach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda Twoja Lu przesłodko :) moja Mia od małego nosi takie butki latem..super sie sprawdzają.. nad morzem idealne,w tym roku tez się zaopatrzyłysmy w różowe.. i na wczasy jadą z nami.. córcia kocha takie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witamy miłośniczki croc'ów ;)
    Moja S. je uwielbia a ja najbardziej lubię kameleonki ;)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń