16 cze 2013

mini mix...


LuluLifeGalery
blog- którego założeniem było publikowanie zdjęć z życia Łucji
plus krótkie opisy
po którymś wpisie instagramowym doszłam do wniosku,
że najfajniejsze są właśnie taki miksy zdjęć na których uchwycona jest nasza codzienności
z pewnością będzie ich co raz więcej

dziś planowałam opublikować posta włazśnie ze zdjęciami instagrmowymi,
ale pojawia się tam pewien element o którym miał być oddzielny post
metamorfoza...
nie przygotowałam się do tego wcześniej i nie bardzo mam zdjęcia "przed"
tak więc wyszedł mini mix

instagram... czerwiec... part 1
już na dniach :)

































ostatnio w naszej ulubionej dzieciowej kawiarni Lu odkryła wózeczek dla lalek ( małą lekką parasolkę)
świat przestał istnieć Łucja ogłuchła,
 nawet zakazany epapieros Pana Taty nie był w stanie odwrócić jej uwagi od zabawki
jeszcze tego samego dnia odwiedziliśmy Smyka i zakupiliśmy podobny
wyglądający tandetnie różowy wózeczek, ale Lu się podobał baardzo...

dziś chciałam pokazać Wam kolejne dzieło mojej Mamy ( Babci A)
oto wózkowa metamorfoza:





















































18 komentarzy:

  1. No nie moge!
    Zdolna masz ta mame!!!!
    Wozek w Twoch ulubionych kolorach bialy czarny i fuksja ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala, zamiast białego jest szary/ srebrny ale równie wielką miłością darzę ten kolor co biały :)

      Usuń
  2. Zarąbisty patent na wózek :P fajnie, wózkowe rewolucje :) a Lu jak zwykle modna laska, macie świetną tą parkę i kokardę, to bym najchętniej podkradła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Parka bomba! ja planuje juz na jesien Mii kupic coś w tym stylu stawiam na Zare ;) świetne zdjęcia,a Lu jaka modna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parka jest właśnie z Zary ( 24-36 misięcy) więc nam jeszcze w przyszłym roku powinna się nadać :)

      Usuń
  4. Dla mnie również parka rewelacyjna :D
    No i brawa dla babci wózek wygląda fenomenalnie. Sofka dostała od cioci na urodziny wózek głęboki, jak dla mnie trochę tandetny, ale jej się podoba, a to najważniejsze :D Ja osobiście wolę drewniane zabawki i takimi staram się ja otaczać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się kocham w pewnym drewnianym wózku ( pełno go na dzieciowych blogach) tylko jest żółto czerwony, a to nie moje kolory i w planach mamy zrobienie takiego, projekt już jest PT się tym zajął tylko teraz wykonanie;)

      Usuń
    2. No właśnie to tez nie moje kolory ;D
      Widziałam w sklepie ze starociami taki w kolorze drewna, bardzo mi się podobał troszkę do podszlifowania - zastanawiam się nad zakupem jak nie teraz to na pewno jak będę młodej urządzać pokój w nowym domu to o takim pomyśle :D

      Usuń
  5. Wózior super!! ale opaska z kokarda ...gdzie nabyta??? Piękna Lu..oh!:*
    buzioleee!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lu jest idealną modelką :) Wygląda tak słodko ze smutną minką i tymi swoimi ogromnymi niebieskimi oczkami...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj lubię Was odwiedzać.
    Ł. jak zwykle cudny bobas, cudownie ubrany. Zastanawiam sie tylko jak mieścicie te EMU na stópkę, bo dla nas wszystkie w wersji mini są małe.
    A przy wózku się uśmiechnęłam, dzieci lubią "wszystko co świeci i błyszczy" najlepiej na różowo, u nas króluje okropny różowy bobas i chyba też mu zrobię metamorfozę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Emu kiedyś dostałam w gratisie do zamówienia z allegro leżały w szyfladzie i teraz w chlodniejsze dni robią za kapcie :) Lusia ma mała stopę one chyba są 6-9 miesięcy...
    A metamorfozy są fajne, pomysłów mam sporo tylko talentu brak na realizację, na całe szczescie jest moja Mama :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezmennie się Nią zachwycam!
    Sweter z ostatnich zdjęć - REWELACJA. Uwielbiam takie duże i długie swetry na maluchach, wyglądają rozkosznie. :)
    I emuchy - bomba! Planuje mojej kupić w tym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda teraz ten wózek :D Nie chce wozić w nim lali albo misia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem lalkę w nim posadzi, ale głownie zbira do niego rózne skarby:)
      jeśli crocs'y nie są na nogach to w wózeczku tak jej podpasowały że raz ją PT nawet w nich kąpał :PPP

      Usuń